“Niet verwacht, maar verrassend goed”
Beoordeling van Up to Sushi

Up to Sushi
Reserveren met
Up to Sushi is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1.061 van 5.168 Restaurants in Lissabon
Keukens: Sushi, Fusion
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Up to Sushi is op de 7e verdieping van het hotel America’s Diamonds. Overdag is deze ruimte een gewone ontbijtzaal. Daarom waren misschien mijn verwachtingen niet zo hoog. De verrassing was des te groter toen wij er op een avond aten. Nog niet eerder zulke lekkere sushi gegeten die vers wordt klaargemaakt. De bediening én de rekening waren erg vriendelijk. Ook nog een leuk uitzicht. Kan het iedereen aanraden!

Datum van bezoek: mei 2018

12 februari 2017 beoordeeld

Wij hebben gekozen voor all you can eat, wat slechts 18,5 euro kostte. Heel goedkoop dus! Het was de beste sushi die we al gegeten hebben. Zeer verse en smaakvolle vis. Zeker de sashimi was heerlijk. De rauwe vis had veel smaak.
Het restaurant is ook open tijdens de middag.
Het bevind zich ook op de 7de verdieping van het America Diamonds hotel waardoor het donker is zodat je goed naar buiten te stad kunt bekijken. Het heeft echter adembenemend uitzicht.

Datum van bezoek: februari 2017
20 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

het is even zoeken want je loop er zo voorbij ze zitten namelijk op de 7de verdieping van een hotel, dus met andere woorden je moet via de lobby van het hotel de lift pakken. maar door de meiden prima geholpen met de keuzes van hun kaart alles is in het Portugees dus sushi zoals we in Nederland nog nooit gegeten hebben een aanrader

Datum van bezoek: januari 2016
30 november 2015 beoordeeld

Tijdens al onze trips eten we wel ergens sushi. Zo ook in Lissabon. De gezochte Sushi tent die in TripAdvisor stond bestond niet meer dus zijn we opzoek gegaan naar een andere zaak. Deze sushibar zit op de bovenste verdieping van een hotel en is pas vanaf 19:00 open. Toen wij er om 19:05 aankwamen was alles nog donker. Na excuses reden we binnen gelaten en konden we plaats nemen. Gezien onze Portugees niet geweldig is en men verwacht dat een restaurant boven een hotel en in een super toeristische plek men wel engels kan. Helaas, de bedienende dam sprak handen en voeten engels maar was zelf wel erg vriendelijk en hielp ons eigenlijk gewoon super. Zij heeft voor ons de keuze gemaakt welke sushi te neem van de kaart (12,95 AYCE nov 2015) De sushi was van hoge kwaliteit en verassend, sushi met aardbei is echt even een apart dingetje. Het nadeel was dat er echt en alleen maar sushi geserveerd wordt, geen warme zaken. Dus houdt je van alleen maar sushi dan zit je hier goed, maar wil je ook iets warm zoek dan verder.

Datum van bezoek: november 2015
15 november 2015 beoordeeld

Leuk restaurant met hele lekkere sushi, gewoon a la carte. Prijs is ook super. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: november 2015

Reizigers die Up to Sushi bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Up to Sushi geweest? Deel je ervaringen!