“Verrassende ervaring”
Beoordeling van Salsa Rosa Bistro

Salsa Rosa Bistro
Reserveren met
Salsa Rosa Bistro is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 33 van 4.852 Restaurants in Lissabon
Keukens: Braziliaans, Portugees, Hedendaags
21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant, vriendelijke bediening en er wordt met passie gekookt, niet echt goedkoop, maar wel een uitstekende kwaliteit prijsverhouding, wij vonden de tournedos op gecaramaliseerde ui een topper! Een heerlijke afsluiter voor ons was de espresso met een lokale digestief!

Joao C, Owner van Salsa Rosa Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 december 2017

Hi!
Thank you so much for your kind words. For us, working every day to offer the best we can, there's no better reward than the satisfaction of our customers. It was a pleasure to have you in Salsa Rosa Bistro.

31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kleine restaurant gevonden via TripAdvisor. Wat een kwaliteit en verrassende smaken. Bediening erg vriendelijk en zeer goed Engels sprekend.

Joao C, Owner van Salsa Rosa Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 november 2017

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, en dan nog eens zeer lekker eten, zeker de moeite waard.
Ik had een filet Mignon die ongelooflijk mals was.
Super vers, van in de streek, voor een vleeseter echt een aanrader!

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij met zen 8ten vonden het hier gezellig, super lekker en vlotte bediening!
Op aanraden van tripadviser binnen gegaan.

Joao C, Owner van Salsa Rosa Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2017

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf gereserveerd en dat bleek geen onjuiste optie want het liep al vlug aardig vol.
Mooi , heel proper ( open keuken , toiletten ,....) restaurantje dat een beperkte kaart heeft.
Doch heel lekker gegeten ... een aanrader!
Heel vriendelijk onthaal en bediening.
Lekkere wijnen (ook beperkt)
Enig minpuntje was het aanrekenen van extra kost voor wat brood (bij mijn rijst met octopus schotel....wat toch wat brood vraagt)
Dit is geen goedkoop restaurant maar de keuken is dan ook iets fijner... waar voor zijn geld !

Reizigers die Salsa Rosa Bistro bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Salsa Rosa Bistro geweest? Deel je ervaringen!