“Top restaurant”

di 15-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 156 van 5.655 Restaurants in Lissabon
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren maar 1 avond in Lissabon en wilde eten in een bijzonder restaurant. En dat is zeker gelukt!!! Het restaurant oogt chic maar je wordt heel erg op je gemak gesteld door het warme welkom van de bediening. Wij kozen voor het 4 gangen menu met wijnarrangement en elke gang was stuk voor stuk een feestje. De borden waren mooi opgemaakt en wat er op lag was verrukkelijk! Onze favoriet was zeker de tonijn, heerlijk! Maar ook het dessert was tong strelend. Het is even een klim om bij het restaurant te komen maar meer dan de moeite waard.

Datum van bezoek: september 2019
Mario T, Manager van Sommelier Lisbon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Thank you very much for your review
Hope you will visit us again soon!

13 november 2018 beoordeeld

Super lekker eten, Supervriendelijke ontvangst, Top wijnen. Kortom een superleuk en lekker restaurant. Ligt een beetje achterin maar is zeker de moeite waard om eens te zoeken.

Datum van bezoek: november 2018
24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben het eten ervaren als zeer goed. Prijs en kwaliteit verhouding klopt.

De service en de entourage zijn zeer goed, het ligt net buiten het drukke touristen gebied.

Mocht je opzoek zijn naar een fijn restaurant met goed eten, super wijnen en een geweldige service, dan zou ik hier maar snel een tafel reserveren.

Datum van bezoek: oktober 2018
24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze kozen heerlijke wijnen uit bij de gerechten! Het eten was heerlijk maar de wijnen waren echt goed. Heel vriendelijk en goed personeel!

Datum van bezoek: augustus 2018
2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen er lopend naar toe. De straat waarin het zich bevind was niet heel goed dus we hadden onze verwachtingen laag gezet. Toen we binnenkwamen werd ons het tegendeel bewezen. Het interieur was anders dan in andere restaurants, trendy en heel stijlvol. Zelf je wijn uit kunnen kiezen was ook een grote pluspunt. Het eten was (bijna) uitmuntend. Vooral het voorgerecht met zalm was lekker. Het toetje viel wel tegen. Ik had Papo de Anjo besteld, gewoon om te proeven. Bleek het te bestaan uit geitenkaasijs. Die is zeker niet aan te raden. Over alle andere aspecten wel zeer tevreden. Dus ga er zeker dineren, maar neem een ander desert.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Sommelier Lisbon bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Sommelier Lisbon geweest? Deel je ervaringen!