“Prachtige ontvangst”
Beoordeling van Casa da Comida

Casa da Comida
Reserveren met
Casa da Comida is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 116 van 4.922 Restaurants in Lissabon
Keukens: Europees, Portugees
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 september 2016 beoordeeld

Hebben de 8 gangen genomen, na enkele seconden deed men ons een prachtvoorstel wijnen inbegrepen... De bediening was attentvol en zeer vriendelijk.
Er werd zelfs zonder enig probleem een gang gewijzigd naar onze wens.

12 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 8 gangen proeverij voor €60.- p.p. Vlot geserveerd. Lekkere bijpassende wijnen en zeer vriendelijke bediening. Ruim opgezet, tafels niet te dicht bij elkaar. Prima plek voor een romantisch diner.

27 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Alle gangen werden met zorg en oog voor detail opgediend. De inrichting van het restaurant is gezellig en sfeervol. De bediening was zeer vriendelijk. Een aanrader, we gaan zeker terug!

23 september 2015 beoordeeld

Gezllig kader, lekker eten en vriendelijke bediening.
Personeel sprak goed Engels. Zeker de moeite waard om eens te gaan eten in dit restaurant.

30 september 2014 beoordeeld

Het restaurant zit wat verscholen in een klein straatje en je loopt er zo voorbij. Eenmaal binnen kom je bij een sfeervolle patio en een sfeervolle eetzaal.
Heerlijke gerechten en fijne wijnen. Je wordt uitstekend geadviseerd bij wijnkeuze.
Een aanrader

Reizigers die Casa da Comida bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

Lissabon, Lisbon District

In Casa da Comida geweest? Deel je ervaringen!