Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 187 per nacht.

Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 116 per nacht.

PortoBay Marques(Lissabon)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 229 per nacht.

Residencial Florescente(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
SANA Reno Hotel(Lissabon)
Trip.com
  • Inclusief ontbijt
Hotel Ibis Lisboa Jose Malhoa(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
23 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een toplocatie in het bruisende hart van Lissabon.
Onze kamer was schoon en had een Frans balkon aan de voorzijde waardoor wij uitkeken op een levendig en gezellig straatje.
Vriendeijke medewerkers en uitstekende service.
Echt een aanrader voor een kort verblijf in het centrum.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
8 november 2016 beoordeeld

Prima hotel goed gelegen in het centrum van de stad.
Keurige kamer, goed ontbijt en vriendelijke bediening. Precies wat je nodig hebt voor een korte stedentrip. In dit hotel kan je alleen ontbijten en geen diner. Het ligt centraal direct in het centrum met veel verschillende soorten restaurants er om heen.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee kamers geboekt, ligt in leuke wijk, bij de restaurantjes, leuk stukje lopen naar de Taag. Kamer aan voorkant nemen. We hadden eerst een kamer aan de achterkant (103/103) maar je trilde uit bed van de airco van het onderliggende restaurant. Gelukkig merkten we dit al in de middag en konden we een andere kamer krijgen. Hotel ligt in uitgaanscentrum maar hoewel aan de voorkant, niet veel last van geroezemoes op straat. Ontbijt prima verzorgd. Behulpzame receptie. Prima uitvalsbasis voor de stad. Netjes schoon, goede douche, prima bed!

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
30 juli 2016 beoordeeld

Rossio Garden is een prima hotel in een fijne buurt met veel terrassen en restaurantjes. (soms wel wat rumoerig in ochtend) Alles is op loopafstand. Lekker ontbijt. Prima kamer, heerlijke douche, goede bedden. Al met al prima service! Zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Achterkant is iets rustiger dan voor, denk ik.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel goede atmosfeer. En alle highlights op loopafstand afstand. Mooi vormgegeven lobby. Kamer verder niet heel bijzonder. Wel heerlijke bedden. Snelle WiFi. Dat is ook wel eens anders. Niet gekozen voor ontbijt hier. Dat kan je overal in de Omgeving doen.

Verbleef: juli 2016