“Viel een beetje tegen”

IL Giardinetto Ristorante Pizzeria
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
IL Giardinetto Ristorante Pizzeria is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 419 van 5.024 Restaurants in Lissabon
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nav beoordelingen in Tripadvisor dit restaurant bezocht. Was een beetje lastig te vinden; ligt aan een voetpad en niet aan een straat.
Ontvangst en ruimte waren prima. Ik had een risotto met Portugese worst, kaas en spinazie. Er zat weinig smaak aan, zouteloos. De worst moest met een loep gezocht worden, kaas heb ik helemaal niet geproefd en de risotto had wel gaarder gemogen. Mijn man had pasta met zeevruchten. Zag er spectaculair uit maar ook hier weinig smaak aan. Koffie daarentegen was erg lekker en de rekening was ook heel gunstig. Jammer ondanks aardig personeel en redelijke prijzen komen wij hier niet meer terug.

Joao C S, Gestor de Relações com o Cliente van IL Giardinetto Ristorante Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2018

Hello, thank you so much for your feedback!

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een top-Italiaans restaurant met heerlijke pizza’s. Een smaakvolle risotto. Voor herhaling vatbaar. Toppie

Joao C S, Gestor de Relações com o Cliente van IL Giardinetto Ristorante Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2018

Thank you for your positive comment, we are glad that you liked!

23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza’s voor zeer betaalbare prijzen! Zeer vriendelijk personeel, spreken goed Engels, allemaal, en de kaart ook in het Engels. Wij komen deze week nog een keer terug!

Thank you for your comment, we appreciate. See you soon!

19 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je echt heerlijk Italiaans wilt eten ben je hier op de juiste plaats. Ze gebruiken verse ingrediënten en de smaak is fantastisch. We waren gelukkig net getuige van het prepareren van Parmigiano Reggiano Dop waarin de pasta alla forma aan tafel bereid wordt.

Eccellente!

Joao C S, Gestor de Relações com o Cliente van IL Giardinetto Ristorante Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2018

Hello Carmen, thank you for your comment! We are glad to know that you had a good experience at our restaurant ;)

11 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden vriendelijk onthaald en konden rustig zitten. Uitgebreide keuze aan gerechten en lekker klaargemaakt. Heerlijk gegeten en lekkere wijn gedronken.

Echt lokaal Italiaans in Lissabon... hoe raar dat ook klinkt. Zeker een aanrader!!!

Joao C S, Gestor de Relações com o Cliente van IL Giardinetto Ristorante Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2017

Thank you very much for your comment! You're always welcome ;)

Reizigers die IL Giardinetto Ristorante Pizzeria bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District
Lissabon, Lisbon District

In IL Giardinetto Ristorante Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!