“hier worden de authentieke pasteis de Belem gemaakt”
Beoordeling van Pasteis De Cerveja De Belem

Pasteis De Cerveja De Belem
Geclassificeerd als nr. 17 van 112 Dessert in Lissabon
Dineropties: Ontbijt
Wijk: Belém
12 oktober 2017 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan Belem was dit een must. Hoewel het een "fabriek" is, met dus een massa volk, was het wel aangenaam zitten (de binnentuin) maar vooral superlekkere gebakjes!
Tip: als je de rij in de winkel wil vermijden, ga dan een koffietje drinken in de verbruikszaal. Je kan daar ook bestellen om mee te nemen ;-)

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een local had ons eerder verteld dat de rij alleen voor take away was en deze moest skippen. Binnen zijn ruim 400 zitplekken, is er een super goede bediening en kun je naast de beroemde pastrie ook genieten van andere heerlijke lunchlekkernijen. Wij hadden een spinach quiche, croquete carne, chicken pastrie en een tosti. Erg lekker gegeten, en helemaal niet duur.
Het gebouw is van binnen prachtig en je kan ook de keuken/bakkerij binnenkijken, want het is met glas afgezet.

Dus niet in de rij, maar naar binnen!

6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om eerlijk te zijn is vanille crème of crème brûlee niet mijn" piece of cake",(men vertelde mij dat deze Pasteis de Belém er op leek), maaaaaar als je dit proeft, mmmmm. Wat is dit lekker, met wat kaneel en poedersuiker zo heerlijk op straat opeten. Genieten. Dus doen, zeer zeker proberen, als je hier bent. De Pastel de Nata in de rest van Lissabon is trouwens hetzelfde soort gebak. Maar de "Bossche bol" eet je uiteindelijk ook het lekkerst bij de Groot in Den Bosch!!

21 april 2016 beoordeeld

Zeer lekkere, wat zeg ik : de beste pasteitjes van Lissabon !! Dikke aanrader. Hier worden elke dag 10 000 van die lekkere dessertjes gemaakt.

15 april 2016 beoordeeld

Ja, het is waar wat de boekjes zeggen: de pasteis zijn superlekker en je moet ze ter plekke gegeten hebben, inclusief het bestrooien met kaneel ;-)

Reizigers die Pasteis De Cerveja De Belem bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Pasteis De Cerveja De Belem geweest? Deel je ervaringen!