Corinthia Hotel Lisbon(Lissabon)
Gratis annuleren tot 04/08
  • Zwembad
Hotel Ibis Lisboa Jose Malhoa(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 05/08
  • Restaurant
Ibis Lisboa Saldanha(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
SANA Reno Hotel(Lissabon)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Cancelon
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 122 per nacht.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was voor mij het beste hotel waar ik ooit kwam.
Je wordt er zeer vriendelijk en professioneel ontvangen. Ik kwam aan voor 12 uur smiddags, mijn kamer was pas klaar om 14.00 uur.
Mes stelde voor om een wandeling te maken om of ergens iets te gaan eten. Er werd mij een kaart van de srad aangeboden met uitleg erbij van alle bezienswaardigheden. Dit vond ik heel fijn.
Later bij het inchecken zelf was mijn bagage reeds op mijn kamer. Ik werd begeleid naar de kamer en kreeg uitleg over hoe alles werkte. En war voor een kamer, 2 tv's een kleine keuken met minibar, ruim bed en zeer mooie badkamer.
Het ontbijt is er ruim voldoende en in buffetvorm.
Gewoon hey perfecte hotel rustig gelegen en op een klein half uur stappen van de rivier.

Verbleef: maart 2018, reisde alleen
Silvia_Rio, General Manager van PortoBay Marques, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Dear Guest,
We would like to thank you for the time you spent giving us your opinion of your experience at our hotel. We are very pleased to hear that you had a pleasant stay with us. We hope to see you again soon.
Best regards,

12 september 2017 beoordeeld

Mooi hotel, verzorgd, trendy, schitterend personeel.. Kamer, proper, verzorgd, zalig bed.
Ontbijt en resto heel goed .. team/personeel de max. Vriendelijk, je voelt je hier welkom. Nooit iets teveel. Een echte aanrader, ook qua ligging.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Silvia_Rio, General Manager van PortoBay Marques, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2017

Dear Guest,
Thank you very much for choosing PortoBay Marquês hotel for your stay in Lisbon. We were very pleased to read your message about our hotel and team. Your comments are very valuable for us and for our future guests.
We look forward to having you back again!
Yours faithfully,

24 augustus 2017 beoordeeld

Het hotel ligt centraal en centrum is dus dichtbij, en in een rustige straat. Hotel zelf is pas vernieuwd en het resultaat mag ze er zijn. Gelijk bij het binnenkomen straalt het hotel een bepaalde rust uit. Overal zéér vriendelijke en behulpzaam personeel. Valt gewoon op. Kamers zijn zeer gezellig ingericht, met prima en ruime bedden. Het hele hotel is zeer verzorgt en schoon (proper). Op het dak ik een zeer klein zwembad, maar voor in de stad leuk bedacht. Aan de andere kant van het dak, een mooi terras met zelfbediening bar. Het restaurant heeft een Italiaans ogende menukaart, maar allemaal zeer lekker en prima kwaliteit. Ook weer zeer vriendelijk personeel.

Kamertip: 1ste verdieping is heel rustig
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Silvia_Rio, General Manager van PortoBay Marques, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2017

Best regards,

29 juni 2017 beoordeeld

Bij aankomst kregen wij een upgrade naar een Superior kamer, dat was het eerste wat al super was. De kamer was erg netjjes, schoon en lekker ruim. Groot bed en een mooie badkamer. Dagelijks werd de kamer verschoond. Het hele hotel straalt frisheid uit. Het zwembad op dak is niet groot, maar voor ons meer dan voldoende. Er is ook nog een dakterras waar je zelf je eigen cocktails kan maken. Er werd bijna geen gebruik van gemaakt, maar zeker een aanrader om hier een uurtje te chillen.

We hebben 1 keer in het hotel gegeten (diner) en het was heerlijk.

Kamertip: Clean, spacious, bathtub
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Silvia_Rio, General Manager van PortoBay Marques, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017

Dear Guest,
We were very grateful for your feedback and for choosing the PortoBay group. Your words confirm the dedication of the entire team and our desire to continue to satisfy our guests’ needs. We look forward to your next visit!
Thank you,

4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi hotel, fijne kamer en een mooie badkamer gehad. Ontbijt was ook goed. Het personeel is ook geweldig, niets van wat je vraagt is te veel. Met de jaarwisseling hadden wij moeite een restaurant te vinden, de receptionisten hebben toen ontzettend hun best gedaan en het is uiteindelijk ook gelukt. Goede service daar. Zeker zijn sterren waard!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner