19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke hotel, dichtbij de metrohalte Saldana.. In de omgeving genoeg winkels restaurantjes..
Een kleine opmerking, had een keertje late ontbijt genomen, alles was al oud: spek, roerei, daarom neem ik nooit ontbijt in een hotel!! Maar goeie hotel.. Dat zeker!!!

Verbleef: juni 2016, reisde alleen
dirlisboa, General Manager van Zenit Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

eel erg bedankt voor uw opmerkingen. De mening van onze klanten is erg belangrijk voor ons.

2 augustus 2015 beoordeeld

Prima hotel, net buiten het bruisende centrum van Lissabon. Wil je alles te voet doen, dan ben je wel even onderweg, wij namen de metro en de bus, dat scheelt aanzienlijk in reistijd. Als je met de auto komt, weet dan dat je in de buurt betaald moet parkeren overdag. Het hotel heeft zelf ook een garage, maar hier moet je apart voor betalen.
De ontvangst is prima, en ook het ontbijt biedt genoeg keuze; broodjes, zoetigheden, toast, croissants, vers fruit, eieren met bacon en worstjes, Portugese lekkernijen, yoghurt en cereals en de nodige variatie aan hartig en zoet beleg. Koffie en thee wordt geserveerd aan je tafel, en er is ook sap.
De kamer is prima, wij zaten op de 8e verdieping in een hoekje, wat lekker rustig was. De voorzieningen zijn prima voor een hotel in een stad. Prima douche en bad, zeepjes aanwezig en een minibar, mocht je daar gebruik van willen maken, dan moet je uiteraard betalen, maar wij gebruikten de koelkast vooral om ons eigen drinken mee te koelen.
Het restaurant is voor het diner pas om 19.30 geopend. Iets wat voor ons Nederlanders wellicht wat laat is. De kaart is echter prima, en wel wat duurder dan je van Portugal gewend bent.
Wij hebben het naar ons zin gehad, en zouden bij een volgend bezoek zeker weer voor Zenit Lisboa kiezen.

Verbleef: juli 2015

12 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Schhoonmaakservice is goed, kamers zijn niet ruim en erg donker. Prima hotel, netjes en vriendelijk personeel. Continental breakfast met heerlijk vers fruit en alles wordt snel bijgevuld. Centraal gelegen, dichtbij metrostation enen leuk restaurant (O Prego).

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner

21 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 3 dagen in dit hotel. Het is er erg schoon en netjes. Onder het hotel is een garage beschikbaar waar bezoekers de auto tegen betaling kunnen parkeren. De kamers zijn groot genoeg. Er is oa een tv en een minibar aanwezig op de hotelkamer. Nadeel vonden wij dat de kamers erg gehorig waren, we kunnen sommige woorden van de buren letterlijk verstaan.

• Verbleef: juli 2014

20 januari 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel op korte afstand van metrostation (Saldaha) en verschillende bushaltes. Ruime, complete, keurige kamer met prima bedden. Vlakbij winkelcenrum Atrium en verschillende pastelletia's voor een goed ontbijt.
.................

Verbleef: januari 2014, reisde met een partner