29 april 2018 beoordeeld

Pal naast het metrostation Praça de Espanha ligt die goede hotel. binnen 30min ben je op de luchthaven en in 20min in het centrum van Lissabon.
Ontbijt is uitgebreid en goed. De ontbijtruimte is wat klein met beperkte zitruimte.
De kamers zijn schoon en de bedden liggen prima. Badkamer oke, alleen wastafel hangt erg laag. Van de laag overvliegende vliegtuigen nauwelijks last gehad.
Voor een stedentrip echt een aanrader.

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Diretor_Hotel, General Manager van Hotel Açores Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2018

Dear Guest, Thank you in advance for your preference for Hotel Açores Lisboa and for sharing your review. We are thrilled that we were able to provide you a great experience in the charming city of Lisbon. We look forward to welcome you back at Hotel Açores Lisboa. Best Regards, General Manager

24 december 2017 beoordeeld

Fijn hotel iets buiten het centrum, maar met de metro voor de deur is alles heel goed bereikbaar.
Het hotel ligt onder de aanvlieg route, maar dat heeft ons niet gestoord.
Er was een uitgebreid ontbijt, dat goed werd aangevuld.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Diretor_Hotel, General Manager van Hotel Açores Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2018

Dear Guest,
We thank you very much for staying at Hotel Açores Lisboa and for your evaluation.
We look forward to hosting you again in our hotel in the near future.
Hotel Manager

24 september 2017 beoordeeld

het hotel is erg goed.Het ontbijt is uitstekend en uitgebreid.De kamer was erg ruim en goed schoon,de badkamer is ook erg ruim.Wij zaten op verdieping 9 kamer 903.Dan nog niet te spreken over de ontvangst perfect.Ook de metro ligt voor de deur en ben je binnen 10 min in de stad.Dus al met al geweldige locatie

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Diretor_Hotel, General Manager van Hotel Açores Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017

Dear Guest,
Thank you for posting a review on your recent stay at the Hotel Açores Lisboa. We are pleased to read that you enjoyed the stay in our Hotel.
We are very pleased to have met your expectations, it is always so rewarding to read about our guests having happy experiences in Lisbon.
Looking forward to welcome you again in future. Best regards,
Hotel General Manager

9 april 2017 beoordeeld

Een bijzonder vriendelijke staf , begripvol en gedienstig. Op 50 meter van de ingang van de metro Praça de Espanha is een bijzonder groot voordeel als uitvalsbasis voor een citytrip. De omgeving is ver weg van winkels en restaurants doch dit geeft juist de nodige rust in het drukke Lissabon. Geen last van verkeerslawaai en goed ontbijt. Ook eenmaal in het hotel een diner genomen en dit is bijzonder goed meegevallen. De prijs voor een glas wijn bij het diner was aan de hoge kant ( 9 euro per glas). Anders geen opmerkingen en ik zou er zeker opnieuw logeren.

Kamertip: zo hoog mogelijk
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Diretor_Hotel, General Manager van Hotel Açores Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2017

Dear Guest,
We would like to thank you very much for choosing to stay at Hotel Açores Lisboa and for taking the time to complete your opinion at Tripadvisor.
It is always so rewarding to read about our guests having happy experiences in Lisbon.
We look forward to welcoming you soon,
Best Regards,
Hotel General Manager

26 oktober 2016 beoordeeld

Prima hotel voor een citytrip. Een beetje weg van het centrum in de financiele wijk aan de zoo maar het metrostation ligt aan de voordeur. Naast een uitgebreid ontbijtbuffet zijn de diners in halfpension een absolute aanrader.

Kamertip: Niet te laag want op 0 en 1 hoor je de metro eronder.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Diretor_Hotel, General Manager van Hotel Açores Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2016

Sehr geehrter Kunde, wir danken Ihnen, dass Sie sich für ein Hotel der Bensaude Hotelgruppe entschieden haben. Wir haben uns sehr über Ihre Bewertung gefreut und hoffen, Sie bald wieder im Hotel Açores Lisboa begrüssen zu dürfen! Mit freundlichen Grüssen, Die Hoteldirektion