“Topper in Lissabon”

Keukens: Portugees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net voorbij alle schreeuwend irritante naar binnen roepende figuren zit dit restaurant op een rustig hoekje. Het restaurant heeft naar binnen trekkers niet nodig. Wat een heerlijke gerechten, wat een kwaliteit. Ongedwongen maar zeer zorgvuldige bediening. Advies: loop iets verder door en je zal niet worden teleurgesteld.

28 april 2018 beoordeeld

prima ontvangst / vlotte bediening / lekker gegeten / leuke sfeer

prijs kwaliteit ok / zeker een van de betere restaurants in lissabon

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een aanrader, met het gezin kind 3 en 4 super lekker gegeten. We gaan zeker nog een keer terug

24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit is goed. Zeer prettige bediening en lekkere bijzondere wijnen. Een aanrader

27 februari 2017 beoordeeld

Kleine kaart met mooie gerechten en goede wijnkaart. We genoten van de rijst met zeevruchten begeleid door een mooie witte reserva uit de Douro streek. Wijn was suggestie personeel die ons een goedkoper en duurder alternatief presenteerde toen onze eerste keus uitverkocht bleek. Enig minpunt is het meubilair op het terras wat niet geschikt is voor lange mensen. Geniet zeker van de desserts deze zijn voortreffelijk

Reizigers die Companhia do Largo bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Companhia do Largo geweest? Deel je ervaringen!