“Je waant je in Dubai”

US$ 65,89*
Lisbon Tour With Local Guide
Geclassificeerd als nr. 32 van 439 dingen om te doen in Lissabon
14 juni 2017 beoordeeld

Mooie erfenis van de wereldtentoonstelling. Prachtig zeeaquarium met indrukwekkende vissen/dieren. Kabelbaan is leuk om te doen. Fijne terrassen om ff te loungen. Het nieuwe Lissabon, modern, ruim. Effe wat anders dan de mooie oude bezienswaardigheden.

Schrijf een beoordeling

9 juni 2017 beoordeeld

wanneer je Lissabon bezoekt is dit ook zeker een aanrader om dit toch te bezoeken vooral wanneer je tijd hebt om Lissabon te bezoeken en ik vind dat zeker een aanrader

22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit park is een restante van de wereldtentoonstelling. Wij hebben er rond gelopen en de kabelbaan genomen.. best grappig maar verder is er weinig te beleven. Niet echt een aanrader zou ik zeggen...

21 mei 2017 beoordeeld

In 1998 werd de wereldtentoonstelling Expo in Lissabon gehouden. Voor deze gelegenheid werd een vergeten gebied aan de Taag ten oosten van het centrum helemaal opgeknapt en dat is nu de moderne en gewilde wijk Parque Das Nações. Het is een groot contrast met de oude en pittoreske buurten waar Lissabon grotendeels uit bestaat. Maar daarom niet minder leuk! Staar naar de hypermoderne Torre Vasco da Gama of shop in het nabijgelegen winkelcentrum. Adembenemend is ook het zicht op de Ponte Vasco da Gama, met 17 km één van de langste bruggen op de wereld.
Naast futuristische architectuur en prachtige uitzichten over de Taag tref je hier ook nog eens het Oceanário, één van de grootste aquaria op aarde!

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer futuristisch , prachtige architectuur. Dit is een plaats dat ik graag bezoek. Zeker met het uitzicht van de vasco da gamabrug en de immense vlakte van water. Prachtig!!

Reizigers die Parque das Nacoes bekeken, bekeken ook

In Parque das Nacoes geweest? Deel je ervaringen!