“bezoek aan Lissabon”

US$ 36,51*
Lisbon Hop-On Hop-Off Bus Tour and River Cruise
Geclassificeerd als nr. 32 van 435 dingen om te doen in Lissabon
9 juni 2017 beoordeeld

wanneer je Lissabon bezoekt is dit ook zeker een aanrader om dit toch te bezoeken vooral wanneer je tijd hebt om Lissabon te bezoeken en ik vind dat zeker een aanrader

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Parque das Nacoes
Bekijk de nieuwste beoordelingen

22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit park is een restante van de wereldtentoonstelling. Wij hebben er rond gelopen en de kabelbaan genomen.. best grappig maar verder is er weinig te beleven. Niet echt een aanrader zou ik zeggen...

21 mei 2017 beoordeeld

In 1998 werd de wereldtentoonstelling Expo in Lissabon gehouden. Voor deze gelegenheid werd een vergeten gebied aan de Taag ten oosten van het centrum helemaal opgeknapt en dat is nu de moderne en gewilde wijk Parque Das Nações. Het is een groot contrast met de oude en pittoreske buurten waar Lissabon grotendeels uit bestaat. Maar daarom niet minder leuk! Staar naar de hypermoderne Torre Vasco da Gama of shop in het nabijgelegen winkelcentrum. Adembenemend is ook het zicht op de Ponte Vasco da Gama, met 17 km één van de langste bruggen op de wereld.
Naast futuristische architectuur en prachtige uitzichten over de Taag tref je hier ook nog eens het Oceanário, één van de grootste aquaria op aarde!

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer futuristisch , prachtige architectuur. Dit is een plaats dat ik graag bezoek. Zeker met het uitzicht van de vasco da gamabrug en de immense vlakte van water. Prachtig!!

11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben ons er toe gezet om dit ook te gaan bezoeken. We hebben ons tot vandaag alleen op historisch Lissabon gericht. Het is absoluut de moeite waard, groots aangelegd. Komende vanuit het indrukwekkende station Oriënteren loop je onder de weg door of steek je over naar het winkelcentrum Vasco da Gama. Drie verdiepingen koopgoot, je moet er van houden, dan kun je los gaan. Ik heb genoten van beide gebouwen. Dan langs de MEO arena richting Tejo. Overal moderne gebouwen. Het was een regenachtige dag, maar toch waren hier allerlei mensen, studenten dit ontgroend werden, gezinnen, stelletjes. Het is een heerlijk gebied met de boulevard om uit te waaien en te genieten van het wijdse uitzicht en de architectuur om je heen. Of het nu wooncomplexen, kantoren, musea of een winkelcentrum zijn, het oogt goed. We zijn niet in de kabelbaan geweest, zal best ook spectaculair zijn, andere keer misschien. De omgeving is er goed op ingericht dat er mensen komen, veel kleurige bankjes om te genieten van de omgeving. Sommige plekken mogen wel weer een lik verf krijgen, maar 't stoorde ons niet.

Reizigers die Parque das Nacoes bekeken, bekeken ook

In Parque das Nacoes geweest? Deel je ervaringen!