“Beetje vervallen geraakt, maar die stoeltjeslift, die moet je doen!”
Beoordeling van Parque das Nacoes

US$ 79,04*
Lisbon Tour With Local Guide
Geclassificeerd als nr. 32 van 435 dingen om te doen in Lissabon
8 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De omgeving is wat vervallen geraakt: ook de recessie heeft hier ingegrepen. Veel leegstaande panden. Slecht onderhouden. Maar: er is een stoeltjeslift die hoog langs de kust leidt. Vanuit de stoeltjeslift een magnifiek uitzicht op de op één na langste brug in Europa: de Vasco de Gama-brug. En alleen daarom zou je hem moeten nemen.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Parque das Nacoes
Bekijk de nieuwste beoordelingen

6 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We twijfelden om deze buurt te bezoeken, omdat de reacties hier zo negatief waren. Onterecht vind ik. Dit gedeelte moet je bezoeken als je in Lissabon bent. We kwamen er in de late namiddag aan. Dat is wel voldoende. Een hele dag is te veel.
Mooie gebouwen, moderne architectuur. Een heel ander beeld dan hartje Lissabon. Vooral aan de waterkant is het leuk om te wandelen. De zonsondergang in de Taag is prachtig. De tuintjes zijn een leuke afwisseling. Er zijn heel wat eetgelegenheden (gezellig en minder gezellig)' voor ieder wat wils.
Ook in het reusachtige winkelcentrum zijn er boven heel wat eetzalen, vooral de gekende ketens.

28 februari 2017 beoordeeld

We waren hier tijdens de wereldtentoonstelling in 1998 en het stond in de reisgidsen omschreven als hypermodern. Maar dit is toch echt vergane glorie!!!

31 januari 2017 beoordeeld

In de omgeving waar de wereldtentoonstelling van Lissabon plaatsvond is dit grote winkelcentrum waar je naast talloze winkels en boetieks ook talrijke eetgelegenheden kan vinden: drie verdiepingen boven elkaar. De glazen bovenconstructie is indrukwekkend maar naar mijn gevoel niet mooi. Vanuit het winkelcentrum kan je kennis maken met de bruisende ministeriële wijk en met de schrijnende teloorgang van de expo-gebouwen aan de waterkant.

20 november 2016 beoordeeld

Deze hoek van Lissabon is de bank, verzekering en justitie hoek. Moderne gebouwen. Aan de waterkant staan restaurantjes. dit alles voor de gehouden expo.

Reizigers die Parque das Nacoes bekeken, bekeken ook

In Parque das Nacoes geweest? Deel je ervaringen!