“Gezellig terras met lekker eten voor een goede prijs”
Beoordeling van Este Oeste Pizza Sushi Cafe

Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Belém
4 weken geleden beoordeeld

We zijn hier tweemaal geweest en vonden dit echt een gezellige spot (terras) met een originele kaart en aanvaardbare prijzen. De pizza's zijn lekker dun en krokant.

Datum van bezoek: september 2019
gruposushicafe2019, Gestor van Este Oeste Pizza Sushi Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Dear roeldhondt, we thank you first of all for your visit to EsteOeste. It is a great pleasure for us to always meet our customers expectations in every way. We look forward to your next visit! Thank you and see you soon!

30 juli 2019 beoordeeld

Gisteravond hebben ik en mijn vriendin heerlijk gegeten in dit restaurant. Ik zelf bestelde een truffel pasta en het was echt heerlijk, zelden zo lekker gegeten. Mijn vriendin at sushi, en ook dat was subliem. Ook nog een dessert besteld, en dat was voor ons beiden toch wel het hoogtepunt. Ik bestelde chocolade mousse, nog nooit zulke lekkere gegeten. En mijn vriendin mochi en zij had ook nog nooit zulke lekkere mochi gegeten, Kortom,... Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
gruposushicafe2019, Gestor van Este Oeste Pizza Sushi Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Dear Jangrasdijk, we thank you for your visit and the high rating. It's very important to us to get feedback from our customers and to verify that we provided such a good experience both in terms of food and service. We look forward to welcoming you again and very soon at EsteOeste. Thank you.

3 juli 2019 beoordeeld

Mooie, hippe zaak op een prachtige locatie.
Probeer een plaatsje te vinden op het terras. Mooi zicht op de taag.
Combinatie van pizzeria en sushirestaurant.
Wij hebben beide geprobeerd, beide top !!

Datum van bezoek: juni 2019
gruposushicafe2019, Gestor van Este Oeste Pizza Sushi Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Dear 369geertw, first of all we thank you for your visit and testimony of your visit to EsteOeste. It is important to us to receive feedback from our customers and we are delighted that everything has pleased you. We look forward to your next visit, we hope to see you soon. Thank you.

3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is gelegen in het culturele centrum van Belem in Lissabon.
De lokatie is schitterend met uitzicht op het water. De aankleding in het restaurant is super modern en vernieuwrnd.

Het eten is echt heerlijk. Italiaans en Japans lijkt een gekke combie maar werkt perfect.

Datum van bezoek: mei 2019
gruposushicafe2019, Gestor van Este Oeste Pizza Sushi Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Dear ThomasSerpenti, First of all, we thank you for your visit and for the testimony of your visit to EsteOeste. It's important to us to receive feedback from our customers and we are really glad that everything has pleased you. We look forward to your next visit, we hope to see you soon. Thank you.

27 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De lunch was heerlijk. Alles werd met een lach geserveerd. Buiten was niet mogelijk , maar binnen wordt je ook goed verzorgt. Eten was heerlijk.

Datum van bezoek: maart 2019
Pedro M, Gestor de Relações Públicas van Este Oeste Pizza Sushi Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2019

Bedankt voor het bezoek. Tot snel.

Reizigers die Este Oeste Pizza Sushi Cafe bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Este Oeste Pizza Sushi Cafe geweest? Deel je ervaringen!