Opslaan
Lissabon-dagtour met kleine groepen: de meest complete rondleiding door de stad Lissabon

Boek van tevoren

Manieren om Telecabine Lisboa te ontdekken
vanaf € 60,00
Meer info
Beoordeeld op 16 augustus 2016 via mobiele applicatie

Vlakbij het Oceanarium. Onze kinderen van 5 en 6 vonden het een erg leuk ritje. Wij zelf ook trouwens. Duurt niet lang. Je kunt er aan de andere kant uit (en verder te voet bijvoorbeeld) maar wij zijn blijven zitten en meteen teruggegaan (retourtje kopen!). Kinderen tot en met 6 zijn gratis.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 8 augustus 2016

Leuke om te doen als je in Lissabon bent. Niet echt wow, maar het heeft wel iets en het geeft je de mogelijkheid om enkele mooie foto's te maken van het Expo 98 park?

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 20 juli 2016

Met de kabelbaan maak je een leuk tochtje boven de Taag. Je hebt meteen een fraai uitzicht op het moderne deel van Lissabon, ooit gebouwd voor de Espo van 1998.

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 28 mei 2016

De rit geeft een uniek uitzicht over de stad en de rivier.
Best prijzig voor hoe lang het duurt.
Ik heb ergens gelezen dat het tot 20.00 uur open zou zijn, het bleek 19.00 te zijn (ik was er toevallig om 18.58)

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 26 februari 2016

Verbinding tussen Oceanium en Vasco da Gamatoren. Enkele reis duurt ongeveer 10 minuten. Enkele reis volwassene is €4,- en 65+ €2,-. Rode metrolijn, station Oriente. Het is geen aanrader maar leuk om het gebied van de expo 1998 te bekijken. Dit gebied heeft trouwens wel een facelift nodig. Het onderhoud lijkt al jaren geleden te zijn.

Datum van activiteit: februari 2016