PortoBay Marques(Lissabon)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 169 per nacht.

Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 126 per nacht.

Corinthia Hotel Lisbon(Lissabon)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Zwembad
Hotel Ibis Lisboa Jose Malhoa(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
SANA Reno Hotel(Lissabon)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
14 november 2017 beoordeeld

het hotel is gelegen op een super locatie. Heel mooie kamer met wel extra's: gordijnen die automatisch openen en sluiten, elke avond lekkere chocolaatjes, gratis toegang tot wellness, eerste avond gratis dessertje op de kamer. Hotel is wel gelegen op een berg, dus als je van plan bent metro te gebruiken moet je je voorbereiden op een serieuze wandeling naar boven. Ontbijt lekker, maar weinig variatie. onthaal en receptie super! Geen klachten over het hotel!

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
EPICSANALisboa, Diretor-Geral van EPIC SANA Lisboa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017

Lisboa.

Thank you for your kind words regarding our EPIC staff and our breakfast served at our Restaurant Flor de Lis.

We are looking forward to welcome you for another EPIC stay!

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, voor ons voor een citytrip. We hadden de Deluxe Suite, voorzien van een woonkamer, grote badkamer en alle luxe. Meer kan je niet wensen van een kamer; heerlijke douche, surround muziek door het hele appartement, heerlijke thee en Nespresso gratis iedere dag met een chocolade als verrassing.

Qua ontbijt hebben we het nog nergens zo uitgebreid gehad en iedere ochtend verse jus d'orange en vers fruit.
Locatie naar de boulevard is 20min bergaf wandelen, terug namen we de taxi vaak (€6-7).

Enige minpunt is dat het zwembad op het dak eigenlijk altijd vol zit en de wachtrij zo groot dat je niet aan de beurt komt. Zwemmen kan wel, maar je hebt geen bed/stoel om op te liggen. Wij kozen vaak voor het indoor zwembad/spa in de kelder (na het avondeten bv nog even ontspannen in het water)

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
EPICSANALisboa, Diretor-Geral van EPIC SANA Lisboa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2017

Lisboa.

Thank you for your kind words regarding our suite deluxe, the breakafast served at our restaurant Flor de Lis, our location and the indoor swimming pool.

We are looking forward to welcome you for another EPIC stay!

9 augustus 2017 beoordeeld

Locatie van het hotel is prima, niet te ver van het centrum en naast het winkelcentrum Amoreiras. Op het hotel is niets aan te merken, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede kamers en bedden, schoon en goed ontbijt. Het enige min puntje vond ik het zwembad. Omdat wij hier in augustus waren het hotel geselecteerd op aanwezigheid van zwembad, maar dit is een te kleine capaciteit voor het aantal gasten. Je komt op de wachtlijst en als er een plek vrij komt wordt je geroepen. Dus misschien wel wachten tot je een ons weegt! Daarom maar lekker gaan shoppen in Amoreiras, ook lekker koel.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
EPICSANALisboa, Diretor-Geral van EPIC SANA Lisboa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2017

Dear Guest,

Thank you for taking time to share your comment about your honeymoon stay in the EPIC SANA Lisboa.

We are delighted to know that you have enjoyed your stay! Thank you for your kind comments about our location, the service provided by our EPIC staff, our rooms and the breakfast served at our restaurant Flor de Lis.

We are looking forward to welcome you again for another EPIC stay!

10 juli 2017 beoordeeld

Wij (moeder en dochter) komen 23 Juli voor de 4de keer omdat wij dit hotel echt fantastich is. Epic Sana is echt een super hotel. Het hotel is luxe maar de prijs kwaliteits verhouding is goed. Het zwembad op het dak is geweldig en de service is top. Het eten is ook verukkelijk en de kamers zijn ook heel mooi. Did was echt een Epic experience!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
EPICSANALisboa, Diretor-Geral van EPIC SANA Lisboa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017

Dear Guest,

First of all we would like to thank you for taking time to share your comment about your stay in the EPIC SANA Lisboa.

Thank you for your kind words regarding our outdoor swimming pool, the service provided by all EPIC team and our rooms.

We are looking forward to welcome you again and keep your expectations high!

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb al in veel 5 sterren hotels geslapen maar dit was toch een klein hoogtepunt.
Wat geeft een 5 sterren hotel nou net dat beetje meer?
Persoonlijke aandacht! Bij aankomst vroeg de portier naar onze naam en toen we vertrokken wist hij deze nog steeds. Niks was te veel en auto werd voor ons geparkeerd in garage.
De kamers waren netjes en groot en de gordijnen schuiven open zodra je kamer binnen komt.
Daarna koffie gedronken bij zwembad en ook hier alles tot in de perfectie!
Een paar bon bonnetjes erbij en wat water.
Het zwembad heeft super lekkere lounge bedden en personeel doet er alles aan om je de plek in de zon of schaduw te geven die je wil. Later op de kamer lagen er weer een aantal lekkere chocolaatjes met welkoms briefje erbij.
Dit soort details zijn gewoon leuk!
Uiteindelijk ook maar ontbijt op bed gedaan en ook dit was perfect!
De wandeling naar oude centrum is ongeveer 25 minuten maar je loopt de berg af dus heen is dat goed te doen.
Terug betaal je 6 euro met de taxi.
Kortom dit hotel moet je gewoon boeken
Geld helemaal waard!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
EPICSANALisboa, Diretor-Geral van EPIC SANA Lisboa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2017

Dear Guest,

Thank you for taking time to share your comment about your stay in the EPIC SANA Lisboa.

Thank you for your kind words regarding the service provided by our EPIC staff, our rooms, our outdoor swimming pool and the breakfast served at our restaurant Flor de Lis.

We are looking forward to welcome you again and to keep your expectations high!