TripAdvisor

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Chiado & Carmo
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is zeker een aanrader. Gezellig terras en zowel voorgerecht als hoofdgerecht waren heel lekker. Prijs-kwaliteit verhouding is ook top.

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, zijn hier zelfs een 2e keer terug geweest
Kleine kaart, maar wat erop staat is erg lekker
Vriendelijk personeel en een goede prijs kwaliteit verhouding

Datum van bezoek: september 2019
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door Tripadvisor in dit restaurant terechtgekomen. Er zijn twee terrassen in 2 verschillende straatjes gelegen. En iets kleinere kaart maar ze serveren vis, vlees, salades,...We namen de vis van de dag en deze was lekker. De afwerking van het gerecht was wat meer verfijnder t.o.v. wat je krijgt in andere restaurants in deze buurt. Het was ook wat Aziatisch getint.
De prijs ligt dan ook iets hoger.
Lekkere frietjes en goede huiswijn.
Goed!

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas pas op onze laatste avond ontdekt, anders waren we zeker nog eens terug gegaan!
Reserveren aanbevolen! Binnen is het erg gezellig zitten, met open keuken.
Beperkte maar erg originele kaart. Wij namen een 3 tal voorgerechtjes om te delen, elk hoofdgerecht en 1 salade, met 5 pers. En dit was zeker voldoende. Wijnen ook erg betaalbaar. Prijs/ kwal echt super. Ook op de bediening was er niks op te merken. Wat een verrassing en dat op een toch wel toeristische locatie.

Datum van bezoek: juli 2019
6 augustus 2019 beoordeeld

Gezellig en erg leuk restaurant in Lissabon, top gegeten in een vriendelijke ambiance. Lekkere gerechten en idem wijnen.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Oficina do Duque bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Oficina do Duque geweest? Deel je ervaringen!