“Heerlijke American -style diner”
Beoordeling van The Great American Disaster

The Great American Disaster
Geclassificeerd als nr. 1.846 van 5.340 Restaurants in Lissabon
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 september 2020 beoordeeld

Na een lange reisdag hier 's avonds laat gegeten. Grote kaart. Heerlijke voorgerechten besteld en als hoofdgerecht hamburger met friet en een milkshake. De toetjes zijn ook uitmuntend. Prijs kwaliteit is tip top in orde.

Datum van bezoek: oktober 2019

22 augustus 2019 beoordeeld

Vanaf de straat nauwelijks opvallend, stap je eenmaal binnen een ontzettend leuk aangeklede American diner in, die tot in de details is aangekleed in 50’s stijl. De bediening is vriendelijk en redelijk vlot. Het eten is simpel, maar goed. De frietjes zijn redelijk, de steak is supermals en smakelijk, de hamburgers zijn gewoon prima. De prijzen zijn laag, dus reden temeer om deze leuke zaak eens te bezoeken.

Datum van bezoek: augustus 2019
10 augustus 2019 beoordeeld

Restaurant gevonden op internet. Vooral hierheen gegaan omdat het dicht bij ons hotel lag en we hadden geen zin om het centrum weer in te gaan.
Door de aankleding van het restaurant hadden we hoge verwachtingen. Helaas was het eten niet zo goed als de aankleding was. De friet was slap en na een paar minuten had ik al genoeg friet op. Jammer!

Datum van bezoek: augustus 2019
6 juli 2019 beoordeeld

Slappe pizza, slappe patat, hele taaie biefstuk. Nee, zou het niet aanraden hier te gaan eten hoewel de zaak er erg leuk uitziet.

Datum van bezoek: juni 2019
17 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aankleding van het restaurant is leuk, eten was vrij mediocre. Niet slecht, maar ook niet heel bijzonder. Wij waren niet erg onder de indruk van de milkshakes.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die The Great American Disaster bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District
Lissabon, Lisbon District

In The Great American Disaster geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.