“Lekker ijs en redelijk geprijsd”
Beoordeling van Amorino Baixa

Amorino Baixa
Geclassificeerd als nr. 17 van 125 Dessert in Lissabon
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten
Wijk: Baixa, Rossio & Restauradores
26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ijs en voldoende keuze aan smaken. In vergelijking met andere ijstentjes in het centrum is dit een van de goedkopere. Bediening is vriendelijk en vlot.

4 juli 2017 beoordeeld

Super leuk "roos" ijs, originele, subtiele smaken. Daarnaast is hun chocolademelk erg lekker en puur. Een aanrader!

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik at er 2 maal een wafel met suiker en een bananenmilkshake. Er staat voortdurend een rij wachtenden, maar het gaat goed vooruit. Zij die een ijsje nemen, krijgen het ijs in de vorm van een roosje. Heel lekker en vriendelijke bediening.

4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier drie keer geweest aan het einde van de dag. De smaken zeer verrassend en het model van het ijsje werd een kunststuk. En iedere keer de dames supervriendelijk, hoe druk het er ook kan zijn. Deze zaak straalt rust uit. Een dame van het personeel, keek twee keer op naar mijn man. En zei, "u was hier gister ook". Dat noem ik interesse in je klanten.

23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast de Navegadoors, zit dit ijssalon. Je kunt er een hoop heerlijke smaken krijgen, dus zeker de moeite waard. Ik wilde mijn laten verrassen en liet de keuze van mijn ijsje over aan de dame achter de balie. Ze koos voor smaken als chocolade, castagnetten en zie fruit, prima gecombineerd maart bovenal met een leuke en vriendelijke glimlach op haar gezicht.

damdub, Proprietário van Amorino Baixa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2017

Hello Luca!
We are very happy to hear about you good review!
Hope to see you again in the future.
Best regards, Amorino Lisboa.

Reizigers die Amorino Baixa bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Amorino Baixa geweest? Deel je ervaringen!