6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel prettig hotel, luxe. Zeer lekker ontbijt. Personeel is zeer vriendelijk. Keuken valt heel goed mee. Zeer leuk om op het schaduwrijke pleintje net naast het hotel te lunchen of te dineren. Lekkere wijnen uit Alentejo. Een aanrader.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Pluspunten:
- ligging aan pleintje in leuke wijk
- klein hotel
- schone kamer/badkamer
- goede bedden
- geen geluidsoverlast

Minpunten:
- aankleding/ inrichting familiekamer heel functioneel maar erg saai/degelijk, niet de allure die ik verwacht had
- ontbijt beetje karig
- prijs/kwaliteit in ons geval niet in verhouding (we betaalden €218 voor 1 nacht)
- personeel achter receptie niet hartelijk
- personeel op terras onprofessioneel en wat onvriendelijk, kon geen lachje vanaf.

Verbleef: september 2016, reisde met familie
1 augustus 2016 beoordeeld

Tijdens de vakantie besloten dat we een nachtje in Lissabon wilden doorbrengen, zodat we niet aan het eind van de dag terug hoefden te rijden naar ons hotel dat zo'n 60 km verderop was gelegen. Hierdoor was het ook mogelijk om tijdens het diner een flesje wijn te nuttigen. Via een vergelijkingssite uitgekomen bij dit hotel en zonder al te veel nadenken en uitzoeken geboekt. Dat heeft zeker niet verkeerd uitgepakt. Het hotel ligt midden in het centrum van Lissabon, op de grens van de wijken Baixa en Bairro Alto. Vanuit het hotel kun je een groot deel van de stad lopend bezoeken, al zul je door de heuvels soms een flinke klim moeten maken. Wil je iets verder weg, dan neem je een tram, de metro of een tuk-tuk en binnen no-time ben je waar je wil zijn. Ergo: een superlocatie!
Het hotel zelf is redelijk modern ingericht. De kamers zijn weliswaar smal en dus niet zo groot, maar luxueus. Een groot tweepersoonsbed, TV, bureau met stoel en een luxe fauteuil. Daarnaast een prima badkamer, met toilet, wastafel en een ruime douche met regendouche.
De service van de medewerkers is allerhartelijkst en zeer uitgebreid. Ze helpen je met alles wat je wil weten, of het nu gaat om iets toeristisch, waar een bepaalde winkel zit of wanneer je een taxi nodig hebt.
Het ontbijt is tamelijk uitgebreid, met diverse soorten brood, diverse soorten vleeswaren en kaas, scrambled eggs, vruchtensappen, zoet gebak enz.
Echt een hotel om tijdens een stedentrip te verblijven!

Kamertip: Wanneer je bij het rechtstreeks boeken meteen het ontbijt erbij boekt, krijg je 33% korting op de prijs van het ontbijt!
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
5 juli 2016 beoordeeld

super fijn hotel met excellent ontbijt, mooie kamer met zalig bed, gelegen in centrum Lissabon nabij metro en een fantastisch pleintje.
zeer aangename ontvangst door erg vriendelijk en behulpzaam personeel

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
8 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel is dit. Mooie kamer, geweldig bed, geluiddicht. Airco natuurlijk aanwezig en een comfortabele badkamer. Gastvrij personeel. Aan een leuk pleintje in de mooiste wijk van Lissabon. Tal van restaurantjes in een straal van 50 meter waarvan enkele echt heel goed.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner