NH Hotels
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 174 per nacht.

PortoBay Marques(Lissabon)
Travelocity
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

• Restaurant
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

Hotel Ibis Lisboa Jose Malhoa(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
SANA Reno Hotel(Lissabon)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
1 mei 2018 beoordeeld

Als je in Lissabon bent moet je hier een bezoek brengen aan dit hotel. Gebouwd als een zeilschip met een schitterend interieur. De service is top en de bediening is vriendelijk en behulpzaam. Ze laten je gelijk op je gemak voelen ook al ben je hier voor een kort bezoek. Neem een koffie en je krijgt een hele belevenis. Voor 2 espresso 8 euro is het meer dan waard.

Kamertip: Geniet van het uitzicht.
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
MYRIADbySANAHotels, Diretor-Geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2018

Dear Mr. AlbertKropff,

We are very pleased to know that you had a great experience with us.

We truly hope to welcome you again in the near future.

Kai Hoffmeister

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van mijn verblijf in Lissabon aan de boorden van de Taag. Myriad Hotel is niet goedkoop (260 euro), maar je krijgt in ruil wel een subliem uitzicht op de Taag, rust, een prachtige kamer en een vriendelijke bediening. Diner in restaurant was heerlijk en onberispelijke service.

Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
MYRIADbySANAHotels, Gestor de Front Office van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2017

Dear frd731,

Thank you very much for choosing to stay at the Myriad by SANA Hotels and for taking the time to post your kind words on TripAdvisor.
We are pleased to learn how much you enjoyed your stay with us and truly appreciate your kind comments on our restaurant.

As our team pledges to be always attentive to details, your recognition means a lot to all.

It would be a great honor to welcome you back to the Myriad in a future stay.

Kind regards,

João Bustorff
Front Office Manager – Myriad by SANA Hotels

4 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer hartelijke chique ontvangst.....fantastisch uitzicht op de Taag.zeer uitgebreid ontbijtbuffet waar niets aan ontbreekt....verse jus d'orange...heel keurige vriendelijke bediening...met ook weer een fantastisch uizicht op de Taag in een zeer ontspannende ruimte...echt een openbaring om zo te ontbijten.tevens kan men in dit restaurant ook lunchen of dineren.uitmuntende keuken.....zoals pata negra....gegrilde octopus....geroosterde kreeft....entrecote truffelroom...enz..enz...houdt wel de snelheid in de gaten ..de tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was zeer kort...dus gerecht uitgehaald en direct weer hoofdgerecht ingezet...waarbij de temperatuur van de entrecote beter kon.maar door de zeer vriendelijke kelner heb ik er geen opmerking over gemaakt.Het hotel ...dus ook de kamers vond ik prachtig.Lissabon heb ik eigenlijk wel gezien...maar naar dit hotel en zijn uitzicht en terras en vriendelijke staf zou ik zo weer terugkeren.ligt niet in het centrum van lissabon...maar na een dagje wandelen in Lissabon weer fijn om terug te komen in dat super hotel met zwembad en sauna.

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2017

Dear Ria S,

On behalf of the whole team at MYRIAD by SANA Hotels let me thank you so much for choosing to stay at MYRIAD by SANA Hotels.

We are truly committed to deliver an exceptional experience to our guests and we are glad to hear that we have achieved that during your stay.

We would like to inform you that we will share your words with our employees.

Thank you very much for your kind words and we look forward to welcome you back soon!

30 oktober 2016 beoordeeld

Wij hadden het geluk te mogen overnachten in de presidential suite, dat ik iedereen kan aanraden. De kamers hebben een schitterend uitzicht op de rivier, waar je uren naar kan kijken. Bijzonder vriendelijk personeel dat je met alles helpt. Kamers zien er prachtig uit, net als het hele hotel. met name de bijzondere hal. Spa van dit hotel is goed, netjes en vooral schoon. De bar serveert lekkere cocktails en het is een aanrader om hier 's avonds een drankje te doen op een van de lounge banken. Het hotel ligt in Parque das Nações, waar genoeg leuks te doen is. Voor wie het centrum van Lissabon wilt zien, het is vanaf dit hotel slechts een minuut of 20 naar het centrum met de metro. Ideaal!!!

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Dear Mrs. Estella S,

Thank you for taking the time to post your fabulous review about your stay at the Myriad by SANA Hotels.

It is a great pleasure, for us, to know that you had an amazing experience in our hotel.

Your enthusiasm for our Hotel is very much appreciated and so we hope to have the honor of welcoming you back at the Myriad.

Kind regards,

General Manager – Myriad By SANA Hotels

6 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een fantastisch hotel .

Personeel, receptie en restaurant zeer behulpzaam en vriendelijk.
Spa mooi en schoon en ligt op de 23e etage wat een geweldig uitzicht geeft.
Een behandeling in de spa is erg aan de prijs maar wel erg goed.

Kamer heeft een goed bed . Mooie badkamer, alles in goede staat.

Een min puntje ..de housekeeping was wisselend . Ene dag prima ..goede turndown service, alles aangevuld en schoon. Volgende dag geen turndown service en kamer nog rommelig .
Dit aangegeven. Verder een fantastisch hotel . Zeker naar toe gaan .

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2016

Dear Mrs. Linny,

Thank you so much for your generous compliments on our restaurant, SPA and staff. We endeavour to deliver an exceptional experience to our guests and we are glad that you had a great stay with us.
We would like to inform you that we will share your words with our employees.

Thank you for choosing to stay with MYRIAD and we look forward to welcoming you back!