Myriad by SANA Hotels
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
  • Zwembad
  • Gratis parkeren
Star inn Lisbon Airport(Lissabon)
  • Inclusief ontbijt
  • Inclusief ontbijt
Star Inn Hotel(Lisbon District)
30 oktober 2016 beoordeeld

Wij hadden het geluk te mogen overnachten in de presidential suite, dat ik iedereen kan aanraden. De kamers hebben een schitterend uitzicht op de rivier, waar je uren naar kan kijken. Bijzonder vriendelijk personeel dat je met alles helpt. Kamers zien er prachtig uit, net als het hele hotel. met name de bijzondere hal. Spa van dit hotel is goed, netjes en vooral schoon. De bar serveert lekkere cocktails en het is een aanrader om hier 's avonds een drankje te doen op een van de lounge banken. Het hotel ligt in Parque das Nações, waar genoeg leuks te doen is. Voor wie het centrum van Lissabon wilt zien, het is vanaf dit hotel slechts een minuut of 20 naar het centrum met de metro. Ideaal!!!

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Dear Mrs. Estella S,

Thank you for taking the time to post your fabulous review about your stay at the Myriad by SANA Hotels.

It is a great pleasure, for us, to know that you had an amazing experience in our hotel.

Your enthusiasm for our Hotel is very much appreciated and so we hope to have the honor of welcoming you back at the Myriad.

6 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een fantastisch hotel .

Personeel, receptie en restaurant zeer behulpzaam en vriendelijk.
Spa mooi en schoon en ligt op de 23e etage wat een geweldig uitzicht geeft.
Een behandeling in de spa is erg aan de prijs maar wel erg goed.

Kamer heeft een goed bed . Mooie badkamer, alles in goede staat.

Een min puntje ..de housekeeping was wisselend . Ene dag prima ..goede turndown service, alles aangevuld en schoon. Volgende dag geen turndown service en kamer nog rommelig .
Dit aangegeven. Verder een fantastisch hotel . Zeker naar toe gaan .

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2016

Dear Mrs. Linny,

Thank you so much for your generous compliments on our restaurant, SPA and staff. We endeavour to deliver an exceptional experience to our guests and we are glad that you had a great stay with us.
We would like to inform you that we will share your words with our employees.

Thank you for choosing to stay with MYRIAD and we look forward to welcoming you back!

Kind Regards,

General Manager - MYRIAD by SANA Hotels

28 december 2015 beoordeeld

Mooi nieuw luxe hotel op een bijzondere plek met een geweldig uitzicht. Maar wellicht slaan ze iets door. Evengoed zijn de kamer hypermodern, net als de rest van het pand, de liften en de lobby. Het uitzicht is weergaloos als je een kamer op de goede kant hebt. Ontbijt is op hoog niveau, maar dat mag ook wel voor die prijs.

• Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2015

Dear Mr. Roy,

7 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De hotelkamer is van alle gemakken voorzien. Nespresso, luxe tv met externe luidsprekers. Het uitzicht is fenomenaal. De entourage is heel modern. Een spa en zwembad bevinden zich op de bovenste verdieping. De ligging is even buiten buiten in het expo gebied maar met een taxi ben je er in 10 minuten.

Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2015

Dear Supertap,

23 september 2015 beoordeeld

We waren hier uitgenodigd voor een conferentie en genoten van een "room upgrade" met zicht op de op een na langste brug van Europa. Het hotel staat als een schip met de voeten in de rivier de Taag, waar hij het breedste is. Het hotel bevindt zich aan een van de uiteinden van de expo 89 area, waar men oude haven dokken omgeturnd heeft tot een park met restaurants en cafés met zicht op de rivier. Met de kabelbaan kan je snel naar het andere einde gaan waar zich het grote aquarium bevindt.
Kamers, ontbijt en service in het hotel zijn super, een beetje tot het genante toe.

• Verbleef: september 2015, reisde alleen
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Dear Mr. Dirk D,

Thank you for taking the time to share your review on TripAdvisor. ~

We are very pleased to know that you had a great experience with us.

We truly hope to welcome you again in the near future.

Kind Regards,

General Manager - MYRIAD by SANA Hotels