“Vriendelijkheid ten top!!!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Myriad by SANA Hotels
Beoordeeld als nr. 9 van 255 hotels in Lissabon
4 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer hartelijke chique ontvangst.....fantastisch uitzicht op de Taag.zeer uitgebreid ontbijtbuffet waar niets aan ontbreekt....verse jus d'orange...heel keurige vriendelijke bediening...met ook weer een fantastisch uizicht op de Taag in een zeer ontspannende ruimte...echt een openbaring om zo te ontbijten.tevens kan men in dit restaurant ook lunchen of dineren.uitmuntende keuken.....zoals pata negra....gegrilde octopus....geroosterde kreeft....entrecote truffelroom...enz..enz...houdt wel de snelheid in de gaten ..de tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was zeer kort...dus gerecht uitgehaald en direct weer hoofdgerecht ingezet...waarbij de temperatuur van de entrecote beter kon.maar door de zeer vriendelijke kelner heb ik er geen opmerking over gemaakt.Het hotel ...dus ook de kamers vond ik prachtig.Lissabon heb ik eigenlijk wel gezien...maar naar dit hotel en zijn uitzicht en terras en vriendelijke staf zou ik zo weer terugkeren.ligt niet in het centrum van lissabon...maar na een dagje wandelen in Lissabon weer fijn om terug te komen in dat super hotel met zwembad en sauna.

Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2017

Dear Ria S,

On behalf of the whole team at MYRIAD by SANA Hotels let me thank you so much for choosing to stay at MYRIAD by SANA Hotels.

We are truly committed to deliver an exceptional experience to our guests and we are glad to hear that we have achieved that during your stay.

We would like to inform you that we will share your words with our employees.

Thank you very much for your kind words and we look forward to welcome you back soon!

Schrijf een beoordeling

30 oktober 2016 beoordeeld

Wij hadden het geluk te mogen overnachten in de presidential suite, dat ik iedereen kan aanraden. De kamers hebben een schitterend uitzicht op de rivier, waar je uren naar kan kijken. Bijzonder vriendelijk personeel dat je met alles helpt. Kamers zien er prachtig uit, net als het hele hotel. met name de bijzondere hal. Spa van dit hotel is goed, netjes en vooral schoon. De bar serveert lekkere cocktails en het is een aanrader om hier 's avonds een drankje te doen op een van de lounge banken. Het hotel ligt in Parque das Nações, waar genoeg leuks te doen is. Voor wie het centrum van Lissabon wilt zien, het is vanaf dit hotel slechts een minuut of 20 naar het centrum met de metro. Ideaal!!!

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Dear Mrs. Estella S,

Thank you for taking the time to post your fabulous review about your stay at the Myriad by SANA Hotels.

It is a great pleasure, for us, to know that you had an amazing experience in our hotel.

Your enthusiasm for our Hotel is very much appreciated and so we hope to have the honor of welcoming you back at the Myriad.

6 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een fantastisch hotel .

Personeel, receptie en restaurant zeer behulpzaam en vriendelijk.
Spa mooi en schoon en ligt op de 23e etage wat een geweldig uitzicht geeft.
Een behandeling in de spa is erg aan de prijs maar wel erg goed.

Kamer heeft een goed bed . Mooie badkamer, alles in goede staat.

Een min puntje ..de housekeeping was wisselend . Ene dag prima ..goede turndown service, alles aangevuld en schoon. Volgende dag geen turndown service en kamer nog rommelig .
Dit aangegeven. Verder een fantastisch hotel . Zeker naar toe gaan .

Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2016

Dear Mrs. Linny,

Thank you so much for your generous compliments on our restaurant, SPA and staff. We endeavour to deliver an exceptional experience to our guests and we are glad that you had a great stay with us.
We would like to inform you that we will share your words with our employees.

Thank you for choosing to stay with MYRIAD and we look forward to welcoming you back!

28 december 2015 beoordeeld

Mooi nieuw luxe hotel op een bijzondere plek met een geweldig uitzicht. Maar wellicht slaan ze iets door. Evengoed zijn de kamer hypermodern, net als de rest van het pand, de liften en de lobby. Het uitzicht is weergaloos als je een kamer op de goede kant hebt. Ontbijt is op hoog niveau, maar dat mag ook wel voor die prijs.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde voor zaken
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2015

Dear Mr. Roy,

7 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De hotelkamer is van alle gemakken voorzien. Nespresso, luxe tv met externe luidsprekers. Het uitzicht is fenomenaal. De entourage is heel modern. Een spa en zwembad bevinden zich op de bovenste verdieping. De ligging is even buiten buiten in het expo gebied maar met een taxi ben je er in 10 minuten.

Verbleef: November, 2015, reisde voor zaken
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2015

Dear Supertap,

23 september 2015 beoordeeld

We waren hier uitgenodigd voor een conferentie en genoten van een "room upgrade" met zicht op de op een na langste brug van Europa. Het hotel staat als een schip met de voeten in de rivier de Taag, waar hij het breedste is. Het hotel bevindt zich aan een van de uiteinden van de expo 89 area, waar men oude haven dokken omgeturnd heeft tot een park met restaurants en cafés met zicht op de rivier. Met de kabelbaan kan je snel naar het andere einde gaan waar zich het grote aquarium bevindt.
Kamers, ontbijt en service in het hotel zijn super, een beetje tot het genante toe.

• Verbleef: September, 2015, reisde alleen
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Dear Mr. Dirk D,

Thank you for taking the time to share your review on TripAdvisor. ~

We are very pleased to know that you had a great experience with us.

We truly hope to welcome you again in the near future.

19 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super hotel, goede luxe kamers met een geweldig uitzicht. Op het terras boven het water is het heerlijk vertoeven (let we op de wind), het ontbijt kan beter. Goede service en vriendelijk behulpzaam personeel. Redelijk duur maar toch een aanrader bij mijn voegende bezoek aan Lissabon overnacht ik zeker weer in dit hotel.

Verbleef: Juli, 2015, reisde voor zaken

Dear Mr. Edwin Van,

Thank you very much for choosing to stay at the Myriad by SANA Hotels and for taking the time to post your kind words on TripAdvisor. We are pleased to learn how much you enjoyed your stay with us and truly appreciate your kind comments.

As our team pledges to be always attentive to details, your recognition means a lot to all.

It would be a great honor to welcome you back to the Myriad in a future stay.

General Manager – Myriad by SANA Hotels

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Lissabon bekeken
Valverde Hotel
Hotel Avenida Palace
nr. 6 van 255 in Lissabon
2.819 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Myriad by SANA Hotels geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Myriad by SANA Hotels

Adres: Lote 2.21. Cais das Naus, Lissabon 1990-173, Portugal
Telefoonnummer:
Locatie: Portugal > Centro > Lisbon District > Lissabon
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 9 van 255 hotels in Lissabon
Prijsklasse: € 194 - € 403 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Myriad by SANA Hotels 5*
Aantal kamers: 186
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Myriad by SANA Hotels met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?