Myriad by SANA Hotels
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

Corinthia Hotel Lisbon(Lissabon)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 217 per nacht.

Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 143 per nacht.

SANA Reno Hotel(Lissabon)
  • Inclusief ontbijt
PortoBay Marques(Lissabon)
Travelocity
6 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een fantastisch hotel .

Personeel, receptie en restaurant zeer behulpzaam en vriendelijk.
Spa mooi en schoon en ligt op de 23e etage wat een geweldig uitzicht geeft.
Een behandeling in de spa is erg aan de prijs maar wel erg goed.

Kamer heeft een goed bed . Mooie badkamer, alles in goede staat.

Een min puntje ..de housekeeping was wisselend . Ene dag prima ..goede turndown service, alles aangevuld en schoon. Volgende dag geen turndown service en kamer nog rommelig .
Dit aangegeven. Verder een fantastisch hotel . Zeker naar toe gaan .

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2016

Dear Mrs. Linny,

Thank you so much for your generous compliments on our restaurant, SPA and staff. We endeavour to deliver an exceptional experience to our guests and we are glad that you had a great stay with us.
We would like to inform you that we will share your words with our employees.

Thank you for choosing to stay with MYRIAD and we look forward to welcoming you back!

Kind Regards,

General Manager - MYRIAD by SANA Hotels

28 december 2015 beoordeeld

Mooi nieuw luxe hotel op een bijzondere plek met een geweldig uitzicht. Maar wellicht slaan ze iets door. Evengoed zijn de kamer hypermodern, net als de rest van het pand, de liften en de lobby. Het uitzicht is weergaloos als je een kamer op de goede kant hebt. Ontbijt is op hoog niveau, maar dat mag ook wel voor die prijs.

• Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2015

Dear Mr. Roy,

Thank you for taking the time to post your fabulous review about your stay at the Myriad by SANA Hotels.
It is a great pleasure, for us, to know that you had an amazing experience in our hotel.
Your enthusiasm for our Hotel is very much appreciated and so we hope to have the honor of welcoming you back at the Myriad.

General Manager – Myriad By SANA Hotels

7 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De hotelkamer is van alle gemakken voorzien. Nespresso, luxe tv met externe luidsprekers. Het uitzicht is fenomenaal. De entourage is heel modern. Een spa en zwembad bevinden zich op de bovenste verdieping. De ligging is even buiten buiten in het expo gebied maar met een taxi ben je er in 10 minuten.

Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2015

Dear Supertap,

General Manager – Myriad By SANA Hotels

23 september 2015 beoordeeld

We waren hier uitgenodigd voor een conferentie en genoten van een "room upgrade" met zicht op de op een na langste brug van Europa. Het hotel staat als een schip met de voeten in de rivier de Taag, waar hij het breedste is. Het hotel bevindt zich aan een van de uiteinden van de expo 89 area, waar men oude haven dokken omgeturnd heeft tot een park met restaurants en cafés met zicht op de rivier. Met de kabelbaan kan je snel naar het andere einde gaan waar zich het grote aquarium bevindt.
Kamers, ontbijt en service in het hotel zijn super, een beetje tot het genante toe.

• Verbleef: september 2015, reisde alleen
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Dear Mr. Dirk D,

Thank you for taking the time to share your review on TripAdvisor. ~

We are very pleased to know that you had a great experience with us.

We truly hope to welcome you again in the near future.

Kind Regards,

General Manager - MYRIAD by SANA Hotels

19 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super hotel, goede luxe kamers met een geweldig uitzicht. Op het terras boven het water is het heerlijk vertoeven (let we op de wind), het ontbijt kan beter. Goede service en vriendelijk behulpzaam personeel. Redelijk duur maar toch een aanrader bij mijn voegende bezoek aan Lissabon overnacht ik zeker weer in dit hotel.

Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken

Dear Mr. Edwin Van,

Thank you very much for choosing to stay at the Myriad by SANA Hotels and for taking the time to post your kind words on TripAdvisor. We are pleased to learn how much you enjoyed your stay with us and truly appreciate your kind comments.

As our team pledges to be always attentive to details, your recognition means a lot to all.

It would be a great honor to welcome you back to the Myriad in a future stay.

General Manager – Myriad by SANA Hotels