“modern bijzonder, maar wellicht een beetje té”
Beoordeling van Myriad by SANA Hotels

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Myriad by SANA Hotels
Beoordeeld als nr. 9 van 255 hotels in Lissabon
28 december 2015 beoordeeld

Mooi nieuw luxe hotel op een bijzondere plek met een geweldig uitzicht. Maar wellicht slaan ze iets door. Evengoed zijn de kamer hypermodern, net als de rest van het pand, de liften en de lobby. Het uitzicht is weergaloos als je een kamer op de goede kant hebt. Ontbijt is op hoog niveau, maar dat mag ook wel voor die prijs.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde voor zaken
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2015

Dear Mr. Roy,

Thank you for taking the time to post your fabulous review about your stay at the Myriad by SANA Hotels.
It is a great pleasure, for us, to know that you had an amazing experience in our hotel.
Your enthusiasm for our Hotel is very much appreciated and so we hope to have the honor of welcoming you back at the Myriad.

General Manager – Myriad By SANA Hotels

Schrijf een beoordeling

7 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De hotelkamer is van alle gemakken voorzien. Nespresso, luxe tv met externe luidsprekers. Het uitzicht is fenomenaal. De entourage is heel modern. Een spa en zwembad bevinden zich op de bovenste verdieping. De ligging is even buiten buiten in het expo gebied maar met een taxi ben je er in 10 minuten.

Verbleef: November, 2015, reisde voor zaken
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2015

Dear Supertap,

General Manager – Myriad By SANA Hotels

23 september 2015 beoordeeld

We waren hier uitgenodigd voor een conferentie en genoten van een "room upgrade" met zicht op de op een na langste brug van Europa. Het hotel staat als een schip met de voeten in de rivier de Taag, waar hij het breedste is. Het hotel bevindt zich aan een van de uiteinden van de expo 89 area, waar men oude haven dokken omgeturnd heeft tot een park met restaurants en cafés met zicht op de rivier. Met de kabelbaan kan je snel naar het andere einde gaan waar zich het grote aquarium bevindt.
Kamers, ontbijt en service in het hotel zijn super, een beetje tot het genante toe.

• Verbleef: September, 2015, reisde alleen
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Dear Mr. Dirk D,

Thank you for taking the time to share your review on TripAdvisor. ~

We are very pleased to know that you had a great experience with us.

We truly hope to welcome you again in the near future.

Kind Regards,

General Manager - MYRIAD by SANA Hotels

19 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super hotel, goede luxe kamers met een geweldig uitzicht. Op het terras boven het water is het heerlijk vertoeven (let we op de wind), het ontbijt kan beter. Goede service en vriendelijk behulpzaam personeel. Redelijk duur maar toch een aanrader bij mijn voegende bezoek aan Lissabon overnacht ik zeker weer in dit hotel.

Verbleef: Juli, 2015, reisde voor zaken

Dear Mr. Edwin Van,

Thank you very much for choosing to stay at the Myriad by SANA Hotels and for taking the time to post your kind words on TripAdvisor. We are pleased to learn how much you enjoyed your stay with us and truly appreciate your kind comments.

As our team pledges to be always attentive to details, your recognition means a lot to all.

It would be a great honor to welcome you back to the Myriad in a future stay.

General Manager – Myriad by SANA Hotels

12 juli 2015 beoordeeld

Tijdens een rally van Portugal naar Spanje hebben we hier één nacht verbleven.
Dit is een zeer bijzondere ervaring, met heeft veel ideën van Burj Al Arab (Dubai) gebruikt.
De kamer is ruim en voorzien van een overdvloed aan comfort. Ligbad met whrilpool, riant bed met zeer goede dons, een hangstoel om te relaxen, minibar,....kortom super compleet.
Uitgebreid ontbijtbuffet, in een eerder grote zaal.
groot terras aan het water met gezellige bar.
Het hotel ligt wel erg ver van het oude stadscentrum, waardoor een taxirit vereist is.
Voor het overige een heel goed hotel.

Verbleef: Mei, 2015
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2015

Dear Krisvdk,

We are delighted to acknowledge that you had a fabulous stay with us and how highly you rated your experience here.

As you mentioned we pledge to be always attentive to details and so, your recognition means a lot to us.

General Manager – Myriad by SANA Hotels

19 juni 2015 beoordeeld

Goede ontvangst, Luxe kamers en ambiance. Uitstekende bedden en complete kamers met een prachtig uitzicht. Voldoende plekken om rustig met mensen te kunnen praten. Op loopafstand van het congrescentrum en met kabelbaan of taxi kom je voordelig en relatief snel in het centrum van Lissabon

• Verbleef: Juni, 2015, reisde voor zaken
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2015

Dear Mr. Rbmr,

Thank you so much for taking the time to write a review about our hotel. We are truly happy to hear that you have enjoyed the hotel facilities and the overall experience with us.

We hope to see you again on your next trip to Lisbon.

Kind Regards,

General Manager - Myriad by SANA Hotels

19 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel. De ligging met zicht op het water en de hal van het hotel zijn werkelijk indrukwekkend. Alsook de mogelijkheid om rondom het hotel iets te drinken of achteraan aan de bar iets te eten is fantastisch. Het eten is dan ook van hoog niveau. Enig minpunt vond ik het ontbijt wat mijn inziens niet uitgebreid was. Maar zeker een aanrader!

Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Lissabon bekeken
Valverde Hotel
EPIC SANA Lisboa Hotel
nr. 20 van 255 in Lissabon
2.136 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Myriad by SANA Hotels geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Myriad by SANA Hotels

Adres: Lote 2.21. Cais das Naus, Lissabon 1990-173, Portugal
Telefoonnummer:
Locatie: Portugal > Centro > Lisbon District > Lissabon
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 9 van 255 hotels in Lissabon
Prijsklasse: € 191 - € 367 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Myriad by SANA Hotels 5*
Aantal kamers: 186
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Myriad by SANA Hotels met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?