Myriad by SANA Hotels
Melia.com
US$ 240*
US$ 235*
  • Restaurant
Holiday Inn Express Lisbon Oeiras(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 65*
  • Gratis parkeren
NH Lisboa Campo Grande(Lissabon)
US$ 143*
US$ 131*
Priceline
PortoBay Marques(Lissabon)
US$ 189*
US$ 176*
Agoda.com
12 juli 2015 beoordeeld

Tijdens een rally van Portugal naar Spanje hebben we hier één nacht verbleven.
Dit is een zeer bijzondere ervaring, met heeft veel ideën van Burj Al Arab (Dubai) gebruikt.
De kamer is ruim en voorzien van een overdvloed aan comfort. Ligbad met whrilpool, riant bed met zeer goede dons, een hangstoel om te relaxen, minibar,....kortom super compleet.
Uitgebreid ontbijtbuffet, in een eerder grote zaal.
groot terras aan het water met gezellige bar.
Het hotel ligt wel erg ver van het oude stadscentrum, waardoor een taxirit vereist is.
Voor het overige een heel goed hotel.

Verbleef: mei 2015
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2015

Dear Krisvdk,

Thank you for taking the time to post your fabulous review about your stay at the Myriad by SANA Hotels.

We are delighted to acknowledge that you had a fabulous stay with us and how highly you rated your experience here.

As you mentioned we pledge to be always attentive to details and so, your recognition means a lot to us.

Your enthusiasm for our Hotel is very much appreciated and so we hope to have the honor of welcoming you back at the Myriad.

Kind regards,

Nuno Braga Lopes
General Manager – Myriad by SANA Hotels

19 juni 2015 beoordeeld

Goede ontvangst, Luxe kamers en ambiance. Uitstekende bedden en complete kamers met een prachtig uitzicht. Voldoende plekken om rustig met mensen te kunnen praten. Op loopafstand van het congrescentrum en met kabelbaan of taxi kom je voordelig en relatief snel in het centrum van Lissabon

• Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken
MYRIADbySANAHotels, Gerente geral van Myriad by SANA Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2015

Dear Mr. Rbmr,

Thank you so much for taking the time to write a review about our hotel. We are truly happy to hear that you have enjoyed the hotel facilities and the overall experience with us.

We hope to see you again on your next trip to Lisbon.

Kind Regards,

Nuno Braga Lopes
General Manager - Myriad by SANA Hotels

19 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel. De ligging met zicht op het water en de hal van het hotel zijn werkelijk indrukwekkend. Alsook de mogelijkheid om rondom het hotel iets te drinken of achteraan aan de bar iets te eten is fantastisch. Het eten is dan ook van hoog niveau. Enig minpunt vond ik het ontbijt wat mijn inziens niet uitgebreid was. Maar zeker een aanrader!

Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
25 augustus 2014 beoordeeld

Bij aankomst in een geweldig mooi gebouw, werden we zeer attent en gastvriendelijk benaderd.
De kamer was zeer indrukwekkend, het hotel is dan ook pas twee jaar oud, en 5* waardig !
Goed ontbijt, geen snelle service, maar wel heel uitgebreid en lekker.
Kortom, een heel fijn verblijf !!

Kamertip: Hoe hoger, hoe mooier het uitzicht !!
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
23 juni 2014 beoordeeld

Ongelofelijk mooie vakantie gehad en wat een prachthotel, zo uitgekiend en helemaal ten behoeve van de wensen van de klant.
Niet alleen het verblijf en de service, maar ook het restaurant was van grote klasse, het wellness arrangement was niet goedkoop maar desondanks elke Euro waard.
Het unieke design geeft je het gevoel dat je verblijft in kunstwerk en eigenlijk is dat ook zo.
Als we nog eens naar Lissabon gaan, twijfelen we zeker niet, dan gaan we terug naar dit hotel.
Het ligt even buiten de stad maar de Hop-on, Hop-off bussen pikken je op aan de deur van het hotel.
Bovendien is er dichtbij op wandelafstand het hotel van alles te zien en te beleven.

Kamertip: Hoe hoger, hoe mooier het uitzicht, links kijk je uit op de prachtige Vasco Dan Gama-brug, rechts op het voormalige wereldtentoonstelling '98 park, dat iets levendiger van uitzicht is.
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner