“Hele leuke plek om wat te eten en drinken”
Beoordeling van Time Out Market Lisboa

Time Out Market Lisboa
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 55,52*
Vanaf
2 uur Lissabon zonsondergang en wijn zeiltocht
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een vriend hier naar toe gegaan. Wat een leuke locatie! Gezellige drukte. Je zoekt een plekje aan een tafel en gaat vervolgens op zoek bij de omringende tentjes naar wat lekkers. Zowel voor eten als voor drinken is er erg veel keus. Niet het koopje van de dag want elders in de stad eet je voor minder, maar het is er wel erg leuk. Leuk avondje uit.

Datum van activiteit: november 2018

5 november 2018 beoordeeld

Misschien hebben we een deel gemist, maar wij hadden het veel groter voorgesteld. De markt is er erg leuk. Qua restaurants vonden wij het tegenvallen. Taxi's rijden af en aan.. heel toeristisch wel.

24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie markt waar veel met mooie verse producten gewerkt wordt .Men kan er doorheen lopen ,binnen en buiten zitten.

22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Had toch meer lekkere eten verwacht. Maar idd echt heel toeristisch en eten was teleurstellend.

Misschien dat de echte seafood beter is, maar wat ik had gehad zou ik niet nog een keer bestellen.

Bekijk meer beoordelingen
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie hal met veel eettentjes van behoorlijk niveau en verschillende stijlen. Leuk om met een groep ieder z’n eigen voorkeur eten te bestellen en samen op te eten. Ook doordeweeks zeer druk en moeilijk om rond 20:00 een tafel te scoren.
Prijzen zijn hoog voor Portugal, maar sfeer en kwaliteit maken dat goed.

Reizigers die Time Out Market Lisboa bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Time Out Market Lisboa geweest? Deel je ervaringen!