Vandaag geopend: 10:00 - 02:00

Meer info
vanaf US$ 102,50
Meer info
Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het eten hier is heerlijk. Wij waren hier op zaterdagmiddag, rond 14 uur. Het was heel erg DRUK!!!! Iedereen liep rond om een plekje te zoeken. Hierdoor werd de sfeer minder relaxt. Jammer, want verder is het een prima alternatief als je eens wat gerechten wilt uitproberen!

Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Buiten gezeten bij Sea Me maar prijs kwaliteit verhouding is uit balans. Geen prijzen die je bij een food-markt verwacht. Bediening robotisch en weinig geïnteresseerd.

Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ons appartement was om de hoek. Dus we zijn vaak door deze markt gelopen. Het is altijd gezellig, maar als je niet in de rij wil staan en lopen stressen voor een plekje, kun je beter buiten de lunch en diner-tijden komen. Eten wordt ter plekke gemaakt, dus heerlijk vers.

Beoordeeld op 15 oktober 2018

wat een variëteit aan eten! prachtig om te zien. Maar op het moment dat wij er waren, VEEL te druk!!

Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Heeerlijk eten, deze markt heeft allerlei soorten eten maar alles is even lekker! Ook goede en lekkere wijn voor weinig geld. Ook erg gezellig binnen. Veel touristen en een beetje rommelig maar je mag het niet missen in lisboa!