“Altijd gezellig”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 103,26*
Vanaf
Full Day City Tour: Lissabon Like Never Before ...
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons appartement was om de hoek. Dus we zijn vaak door deze markt gelopen. Het is altijd gezellig, maar als je niet in de rij wil staan en lopen stressen voor een plekje, kun je beter buiten de lunch en diner-tijden komen. Eten wordt ter plekke gemaakt, dus heerlijk vers.

15 oktober 2018 beoordeeld

wat een variëteit aan eten! prachtig om te zien. Maar op het moment dat wij er waren, VEEL te druk!!

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heeerlijk eten, deze markt heeft allerlei soorten eten maar alles is even lekker! Ook goede en lekkere wijn voor weinig geld. Ook erg gezellig binnen. Veel touristen en een beetje rommelig maar je mag het niet missen in lisboa!

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een levendige markt met verse eetwaren van alle aard tot 14u... maar t gaat vooral om een plaats aan de tafel te bemachtigen.
Eens een plaats kan je van vanalles te genieten. Wijnbars, tapas, gerechten , desserts voor elk wat wils.

Bekijk meer beoordelingen
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast de markthal van Ribeira zit de time out market. Een soort gourmet-market. Voor ieder wat wils. Van kroketten, pastels, gebakken vis, pizza tot culinairdere hoogstandjes met bijpassende drankjes. Rond lunchtijd wel enorm druk, dan is er bijna geen zitplaats te krijgen. Verder goed systeem met bestellen aan het kraampje en dan gaan zitten totdat je ‘wekkertje’ afgaat die aangeeft dat je bestelling klaar is. Gezellige muziek. Eten wat wij geprobeerd hebben was allemaal heerlijk en niet te duur.

Reizigers die Time Out Market Lisboa bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Time Out Market Lisboa geweest? Deel je ervaringen!