NH Hotels
SANA Reno Hotel(Lissabon)
  • Inclusief ontbijt
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 174 per nacht.

Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 121 per nacht.

• Restaurant
Hotel Ibis Lisboa Jose Malhoa(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Restaurant
Novotel Lisboa(Lissabon)
PortoBay Marques(Lissabon)
27 december 2017 beoordeeld

Dit hotel ligt een beetje buiten het centrum maar met een taxi ben in je in no time in het centrum. Het hotel biedt ruime familiekamers (twee kamers met connecting door) en heeft een zeer uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet. Qua look & feel is het eerder een stads business hotel. Klassieke decoratie met prachtige bloemstukken en vriendelijke portier. Een aanrader en prijs kwaliteit echt een toppertje. Er is ook een (overdekt) zwembad wat wel leuk is voor de kids na een lange dag in Lissabon maar je moet wel een badmuts kopen (of meenemen).

Kamertip: kies voor kamers op de hoger gelegen verdiepingen dan heb je niet zo veel lawaai van de drukke baan buiten
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Roderick M, General Manager van Corinthia Hotel Lisbon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2017

Sehr geehrter Gast,
Vielen Dank für die Zeit nehmen um uns Ihr Feedback über Ihren Aufenthalt in unserem Hotel zu geben.
Ich freue mich, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns genossen haben.
Wir tun unser Bestes noch weiter zu gehen für unseren Gästen.
Wir hoffen, eine weitere Gelegenheit haben um Sie wieder zu begrüßen.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was de 2e keer in 4 jaar dat we hier logeerden. Super fijn hotel vlak bij het metro station. Heerlijke suite, goede club lounge met drankjes en snacks en lekkere spa. Ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Het enige negatieve was dat we ons room service ontbijt om 05.00 uur niet hebben ontvangen waardoor we met een lege maag naar de airport moesten. Het kostte moeite om de nacht receptionist te overtuigen om de 2 ontbijten, die we inclusief hadden geboekt, wel van de rekening te laten aftrekken.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Roderick M, Diretor-Geral van Corinthia Hotel Lisbon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2017

Sehr geehrter Gast,
Vielen Dank für die Zeit nehmen um uns Ihr detailliertes Feedback über Ihren Aufenthalt in Corinthia Hotel Lisbon zu geben.
Wir waren sehr froh, dass Sie das Hotel in fast allen Aspekten perfekt gefunden haben, aber, wir waren enttäuscht, zu erkennen, dass wir nicht übertreffen Ihre Erwartungen in allen Bereichen.
Wir werden Ihre Anliegen und Anregungen an das Hotelmanagement-Team weiterleiten, um die notwendigen Aktionen zur Verbesserung der künftigen Erfahrungen zu treffen.
Mit keinem anderen Thema, wir hoffen, Sie in der Zukunft zu begrüßen und wir stehen zu Ihrer Verfügung.

6 november 2017 beoordeeld

Een zeer aangenaam en super hotel ! Mooie kamers en zéér uitgebreid ontbijtbuffet.TOP Hotel. Vlakbij een metro station en aan achterkant van het hotel kan je de Hop-On - Hop Off bus nemen. Sterke aanrader en zeker kiezen we dit hotel terug voor een volgende bezoek.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Roderick M, General Manager van Corinthia Hotel Lisbon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2017

Dear Guest,
Herewith I would like to take the opportunity to thank you for having chosen the Corinthia Hotel Lisbon for your recent stay.
We are constantly striving to provide the best service to our guests and I am delighted to hear that you had such a great experience.
We look forward to welcoming you back next time you are in Lisbon!
Kind regards,

18 oktober 2017 beoordeeld

Zeer goed hotel ! Na het boeken via een touroperator , toch nog om geboekt naar een executieve junior suite via mail naar het hotel zelf , slechts 3 dagen voor vertrek . We werden ontvangen aan een aparte balie , en kregen direct begeleiding naar de lounge , enig minpuntje ... we moesten 2u wachten tot onze kamer klaar was , maar er waren verschillende soorten versnaperingen en drank , zodat het eigenlijk best meeviel . De suite op zich was zeer ruim en voorzien van een excellent king size bed . Het ontbijt konden we op de 24ste verdieping nuttigen , wat veel rustiger is dan de grote eetzaal beneden .We werden er op onze wenken bediend en alles werd met een glimlach geserveerd ! Het metrostation ligt op 150m. en brengt je snel richting stad . s' Avonds rustig kunnen genieten op het terras in de tuin van een lekkere cocktail ...Wij komen zeker nog terug !

Kamertip: executieve suite geniet veel voordelen
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Roderick M, General Manager van Corinthia Hotel Lisbon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2017

Sehr geehrter Gast,
Vielen Dank für die Zeit nehmen um uns eine tolle Bewertung nach Ihrem letzten Aufenthalt zu verlassen.
Wir freuen uns dass Sie Ihre Erfahrung im Corinthia Hotel Lissabon genossen haben!
Ihre Zufriedenheit und Ihre Bewertung sind eine Ermutigung für uns jeden Aufenthalt unvergesslich zu machen.
Rückmeldungen wie Ihre wirklich motiviert uns um unseren besten Service zu bieten.
Wir versichern Ihnen dass Ihre freundlichen Worte mit dem Team geteilt wurden.

25 augustus 2017 beoordeeld

Supergoed en betaalbaar hotel in een prachtige stad. We hadden wel excecutive floor geboekt, maar dat wel het wel waard . Beste ontbijt ever, en heel de dag door hapjes en drankjes gratis. Zeer goede uitvalsbasis voor citytrip.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Roderick M, Diretor-Geral van Corinthia Hotel Lisbon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2017

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to share your comments with other travellers here on tripadvisor regarding your recent experience at the Corinthia Hotel Lisbon.

We certainly pride ourselves on the level of customer service that we provide at our hotel and are always striving to make all our guests feel as much comfortable and valued as possible.

Once again thank you for having stayed with us and we look forward to welcome you back in a near future!

Kind regards,