Opslaan

vanaf US$ 34,80
vanaf US$ 20,90
vanaf US$ 75,30
Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Is inbegrepen bij de prijs van de yellow line en leuk om te doen. Via de earplug wordt het nodige over de stad verteld wat heel leerzaam is. Na 1 uurtje ben je weer terug. Een tip is bij nummer 1 te beginnen anders is de tram vol en rijdt de bestuurder gewoon door

Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Vanochtend stappen wij samen in om, zoals Google Maps het aangaf, naar Feira da Ladra te gaan met tram 28. Het zouden 14 haltes zijn volgens Google Maps. We betaalden €5,80 en bij de 2 halte, ongeveer 125 meter nadat wij ingestapt waren, stopte de tram en riep de bestuurder dat we er uit moesten omdat dit het eindstation was. We hebben dus bijna €6,- betaald voor een piepklein stukje. Het voelde echt als oplichterij!

Beoordeeld op 25 mei 2018

Zeer leuk om zo in korte tijd veel van de stad te zien. Je krijgt echt een rondrit. Kijk uit met uit het raam hangen want ze rijden vlak langs de huizen. Bij het beginpunt is het erg druk. Dus lange wachttijden. Twee haltes verder valt het mee

Beoordeeld op 24 mei 2018

Men moet erg lang in de rij staan om mee te kunnen. Iemand zei dat lijn 12 er ook naar toe ging daze stopte naastt lijn 28. Geen wachttijd

Beoordeeld op 22 mei 2018

Heerlijk ritje met een nostalgische tram, dwars door de smalle straatjes van de stad. Echter wel enorm druk! Bij het beginpunt (Martim Moniz) stond al een enorme wachtrij (rond 10.30), dus wij kozen ervoor om tram 12 te nemen naar Castelo de Sao Jorge. Vanaf daar hebben we wel tram 28 genomen, en terug vervolgens weer terug met tram 25. Voor tram 12 en 25 zijn vrijwel geen wachtrijen, en de beleving is hetzelfde! Staar je dus niet blind op lijn 28.