“We hebben een half uur staan wachten”
Beoordeling van Tram 28

Tram 28
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 21,55*
Vanaf
Lissabon 4-urige kleine groepswandeling inclusief ...
Geclassificeerd als nr. 23 van 497 dingen om te doen in Lissabon
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld

Na een half uur kwam er een busje, de tram reed niet, Erg jammer. Dag later zat tram propvol. Ziet er wel allemaal leuk uit maar voor mij hoeft de drukte niet..

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Is inbegrepen bij de prijs van de yellow line en leuk om te doen. Via de earplug wordt het nodige over de stad verteld wat heel leerzaam is. Na 1 uurtje ben je weer terug. Een tip is bij nummer 1 te beginnen anders is de tram vol en rijdt de bestuurder gewoon door

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanochtend stappen wij samen in om, zoals Google Maps het aangaf, naar Feira da Ladra te gaan met tram 28. Het zouden 14 haltes zijn volgens Google Maps. We betaalden €5,80 en bij de 2 halte, ongeveer 125 meter nadat wij ingestapt waren, stopte de tram en riep de bestuurder dat we er uit moesten omdat dit het eindstation was. We hebben dus bijna €6,- betaald voor een piepklein stukje. Het voelde echt als oplichterij!

25 mei 2018 beoordeeld

Zeer leuk om zo in korte tijd veel van de stad te zien. Je krijgt echt een rondrit. Kijk uit met uit het raam hangen want ze rijden vlak langs de huizen. Bij het beginpunt is het erg druk. Dus lange wachttijden. Twee haltes verder valt het mee

Bekijk meer beoordelingen
24 mei 2018 beoordeeld

Men moet erg lang in de rij staan om mee te kunnen. Iemand zei dat lijn 12 er ook naar toe ging daze stopte naastt lijn 28. Geen wachttijd

Reizigers die Tram 28 bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Tram 28 geweest? Deel je ervaringen!