“Wegblijven!”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Baixa, Rossio & Restauradores
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Kip is nog rood. Biefstuk is geen biefstuk. Frietjes zijn niet doorbakken. Onprofessionele menukaart. Geen klantvriendelijke bediening.

Datum van bezoek: september 2019

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu kaart niet te uitgebreid. De meest bekende Indiaanse gerechten en een paar Portugese op het menu. Ook duidelijke foto's van de gerechten. Cobra bier uit India op de lijst, zacht van smaak.
Garlic naan mist wat knoflook.
Kip vindaloo behoorlijk pittig en redelijk tot goed. Shake van yogurt met mango lekker.

Datum van bezoek: juni 2018
14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een eenvoudig restaurant met n duidelijke menukaart met afbeeldingen. Uitgebreide keus, goedkope drank en vriendelijke mensen. Met 6 mannen uitgebreid gegeten inclusief voorgerecht en 2 x halve liter bier voor € 20 P.p.
Zeker aan te raden.

Datum van bezoek: april 2018
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten op zich smaakt wel goed. Ik wou graag vis met currysaus maar de vis was blijkbaar al op terwijl we hier dicht tegen het water zitten en het nog niet eens tijd was voor het avondeten. Aangezien ik geen vlees eet, heb ik dan maar een vegetarische maaltijd besteld. Iets met spinazie en kaas. Dit werd gebracht als een groen puddingske met een beetje rijst om het zo te zeggen. Een blad sla of een tomaatje kon ik wel vergeten. We zijn al enkele keren naar India geweest en de gerechten vershillen enorm. Ik vind de gerechten ook redelijk prijzig voor wat je krijgt,rijst of alles wat je erbij wilt, moet je bijbetalen. We waren enthousiast toen we hier kwamen zitten maar het blijft een teleurstelling. De bediening was wel redelijk.

Datum van bezoek: september 2017
7 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ziet er in eerste instantie niet uit als erg aantrekkelijk, maar als je eenmaal zit wil je niet meer weg. De mensen zijn onwijs lief en vriendelijk en proberen je waar nodig te helpen. Zo werd ons geadviseerd bij twee curry's maar een portie rijst te nemen. Dit was inderdaad meer dan genoeg. Hele andere ervaring dan in andere restaurants in Lissabon! Het eten was ook echt heerlijk. Van de samosas als voorgerecht tot aan de chicken tikka masala met naanbrood, allemaal even heerlijk klaargemaakt en voor een heel goede prijs. Hier komen wij zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die O Sitar bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In O Sitar geweest? Deel je ervaringen!