“Koop een kaartje, dat is het waard”

Sé de Lisboa ( Igreja de Santa Maria Maior )
Van te voren boeken
US$ 70,64*
Vanaf
Sightseeingtour per Segway met een kleine groep, inclusief proeverijen
US$ 41,90*
Vanaf
Middeleeuwse tour per Segway door het middeleeuwse Lissabon met een kleine groep
US$ 143,67*
2-Hour Private Tour in Lisbon
Geclassificeerd als nr. 66 van 439 dingen om te doen in Lissabon
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
19 oktober 2016 beoordeeld

Deze kathedraal is vele malen soberder dan haar Spaanse zusjes. Om iets van de pracht en praal mee te krijgen, is het aan te raden een kaartje te kopen waarmee je de opgravingen achter het hoofdaltaar kunt bezoeken en ook het 'claustro'.

Schrijf een beoordeling

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het kasteel bezocht te hebben is het makkelijk ook naar deze kathedraal te lopen. Van binnen wat donker en verhoudingsgewijs een wat sober interieur. Maar toch de moeite waard. Je kunt ook de kloosters bezoeken.

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn zo verschrikkelijk veel mooie heiligdommen in Lissabon en Portugal, maar ook deze kathedraal mag er weer wezen! Aanschouw hoe het late middaglicht door de glas in lood rozet ramen valt en wonderbaarlijk prachtig!

12 juli 2016 beoordeeld

Sobere kathedraal, speciaal door haar ingetogenheid. Maar heb al veel mooiere kerken en kathedralen gezien( ook in Lissabon). Vind wel dat ze een must see is bij een bezoek aan Lissabon, gewoon omdat het voorheen een Moorse moskee was én omdat ze ook de aardbeving van Lissabon overleefd heeft...

29 mei 2016 beoordeeld

Zelfs als toegewijd niet-katholiek kan ik het niet helpen hier diep onder de indruk van te zijn. Toen ik er was was niet alles geopend omdat het zondag was, als ik nog eens in de buurt ben ga ik de rest bekijken

Reizigers die Sé de Lisboa ( Igreja de Santa Maria Maior ) bekeken, bekeken ook

In Sé de Lisboa ( Igreja de Santa Maria Maior ) geweest? Deel je ervaringen!