“Prachtige kathedraal ”

Sé de Lisboa ( Igreja de Santa Maria Maior )
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 141,37*
Vanaf
Religious and Monumental Lisbon Tuk Tuk Tour
Geclassificeerd als nr. 107 van 478 dingen om te doen in Lissabon
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn zo verschrikkelijk veel mooie heiligdommen in Lissabon en Portugal, maar ook deze kathedraal mag er weer wezen! Aanschouw hoe het late middaglicht door de glas in lood rozet ramen valt en wonderbaarlijk prachtig!

12 juli 2016 beoordeeld

Sobere kathedraal, speciaal door haar ingetogenheid. Maar heb al veel mooiere kerken en kathedralen gezien( ook in Lissabon). Vind wel dat ze een must see is bij een bezoek aan Lissabon, gewoon omdat het voorheen een Moorse moskee was én omdat ze ook de aardbeving van Lissabon overleefd heeft...

29 mei 2016 beoordeeld

Zelfs als toegewijd niet-katholiek kan ik het niet helpen hier diep onder de indruk van te zijn. Toen ik er was was niet alles geopend omdat het zondag was, als ik nog eens in de buurt ben ga ik de rest bekijken

19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kerk is 'ongepolijst' en daardoor vonden wij hem erg puur. Er hing een prettige rust. De opgravingen en het klooster waren zeer bijzonder. Je waant je zo in vroegere tijden.

Bekijk meer beoordelingen
13 mei 2016 beoordeeld

De kerk zelf is niet spectaculair. Vergeet daarom niet om ook de kloostergang met de opgravingen te bekijken, Kost een paar euro entree maar maakt het bezoek aan de Sé veel interessanter.

Reizigers die Sé de Lisboa ( Igreja de Santa Maria Maior ) bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Sé de Lisboa ( Igreja de Santa Maria Maior ) geweest? Deel je ervaringen!

;