“Heel bijzonder ”

Sé de Lisboa ( Igreja de Santa Maria Maior )
Van te voren boeken
US$ 70,85*
Vanaf
Sightseeingtour per Segway met een kleine groep, inclusief proeverijen
US$ 42,03*
Vanaf
Middeleeuwse tour per Segway door het middeleeuwse Lissabon met een kleine groep
US$ 144,10*
2-Hour Private Tour in Lisbon
Geclassificeerd als nr. 67 van 439 dingen om te doen in Lissabon
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kerk is 'ongepolijst' en daardoor vonden wij hem erg puur. Er hing een prettige rust. De opgravingen en het klooster waren zeer bijzonder. Je waant je zo in vroegere tijden.

Schrijf een beoordeling

13 mei 2016 beoordeeld

De kerk zelf is niet spectaculair. Vergeet daarom niet om ook de kloostergang met de opgravingen te bekijken, Kost een paar euro entree maar maakt het bezoek aan de Sé veel interessanter.

22 april 2016 beoordeeld

Sé de Lisboa is schijnbaar een belangrijke kerk. Niet echt de mooiste kerk in Lissabon maar leuk om gezien te hebben.

9 april 2016 beoordeeld

De kathedraal oogt donker en somber.
Voor ons is het zeker geen aanrader maar ze lag langs de weg van onze wandeling.

8 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kathedraal. Voor een kathedraal ingetogen en rustig met wel veel mooie versieringen in kapellen of bijvoorbeeld het glas-in-lood.

Reizigers die Sé de Lisboa ( Igreja de Santa Maria Maior ) bekeken, bekeken ook

In Sé de Lisboa ( Igreja de Santa Maria Maior ) geweest? Deel je ervaringen!