“Wel aardig!”

Sé de Lisboa ( Igreja de Santa Maria Maior )
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 141,38*
Vanaf
Religious and Monumental Lisbon Tuk Tuk Tour
Geclassificeerd als nr. 108 van 479 dingen om te doen in Lissabon
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
22 april 2016 beoordeeld

Sé de Lisboa is schijnbaar een belangrijke kerk. Niet echt de mooiste kerk in Lissabon maar leuk om gezien te hebben.

9 april 2016 beoordeeld

De kathedraal oogt donker en somber.
Voor ons is het zeker geen aanrader maar ze lag langs de weg van onze wandeling.

8 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kathedraal. Voor een kathedraal ingetogen en rustig met wel veel mooie versieringen in kapellen of bijvoorbeeld het glas-in-lood.

13 februari 2016 beoordeeld

Een van de vele grote kerken/kathedralen in Lissabon. Onderweg van of naar het kasteel kom je hier bijna vanzelf langs.
Met name het koor is fraai om te zien.
De kerk zelf is gratis te bezichtigen. Voor een klein bedrag kun je ook naar de kloostergang, achter in de kerk.

Bekijk meer beoordelingen
30 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lissabon heeft een fraaie kathedraal die ik als liefhebber niet wilde missen. Opvallend detail is het tegelplateau boven de deur. De kerk zelf is gratis. Waar je wel voor moet betalen is een optioneel bezoek aan de kloostergang waarbij je ook zicht hebt op archeoligische opgravingen en bezoek aan de schatkamer. Het is het geld dubbel en dwars waard en met combitickets nog voordeliger. Voor de schatkamer moet je je een paar trappen op maar de beloning is geweldig.

Reizigers die Sé de Lisboa ( Igreja de Santa Maria Maior ) bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Sé de Lisboa ( Igreja de Santa Maria Maior ) geweest? Deel je ervaringen!