“Donker”

Sé de Lisboa ( Igreja de Santa Maria Maior )
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 22,65*
Vanaf
Hop-on hop-off Yellow-boottour in Lissabon
Geclassificeerd als nr. 102 van 465 dingen om te doen in Lissabon
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
9 april 2016 beoordeeld

De kathedraal oogt donker en somber.
Voor ons is het zeker geen aanrader maar ze lag langs de weg van onze wandeling.

8 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kathedraal. Voor een kathedraal ingetogen en rustig met wel veel mooie versieringen in kapellen of bijvoorbeeld het glas-in-lood.

13 februari 2016 beoordeeld

Een van de vele grote kerken/kathedralen in Lissabon. Onderweg van of naar het kasteel kom je hier bijna vanzelf langs.
Met name het koor is fraai om te zien.
De kerk zelf is gratis te bezichtigen. Voor een klein bedrag kun je ook naar de kloostergang, achter in de kerk.

30 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lissabon heeft een fraaie kathedraal die ik als liefhebber niet wilde missen. Opvallend detail is het tegelplateau boven de deur. De kerk zelf is gratis. Waar je wel voor moet betalen is een optioneel bezoek aan de kloostergang waarbij je ook zicht hebt op archeoligische opgravingen en bezoek aan de schatkamer. Het is het geld dubbel en dwars waard en met combitickets nog voordeliger. Voor de schatkamer moet je je een paar trappen op maar de beloning is geweldig.

Bekijk meer beoordelingen
16 november 2015 beoordeeld

Mooie sobere kerk maar wat zeker niet mag vergeten worden is dat je voor enkele euros een kaartje kunt kopen naar een veel interessanter deel van deze kerk waar ze opgravingen aan het doen zijn, in deze prijs zit incl. een doorgang naar de schatkamer die zich in het bovenste gedeelte van de kerk bevindt.

Reizigers die Sé de Lisboa ( Igreja de Santa Maria Maior ) bekeken, bekeken ook

In Sé de Lisboa ( Igreja de Santa Maria Maior ) geweest? Deel je ervaringen!