Opslaan

Meer info
vanaf US$ 26,10
Meer info
Beoordeeld op 22 maart 2017

Dit stadion heeft ontzettend veel sfeer. De mensen zijn erg vriendelijk en saamhorig. Het is alsof je op een groot familiefeest bent. Als je de kans hebt twijfel niet om een wedstrijd bij te wonen hier.

Beoordeeld op 15 december 2016

Toevallig begon de stadiontour direct. De jongedame gaf op een hele enthousiaste manier ons een mooie indruk van de club en het stadion. Dit deed ze tweetalig, Portugees en Engels. Voor 8 euro zie je onder meer de voorzitterslounge, de gangen en de kleedkamer, het veld en wordt er een stukje historie gegeven.

Beoordeeld op 19 november 2015

Mocht je op vakantie zijn in Lissabon en krijg je de kans om naar een wedstrijd te gaan ? Zeker doen!

Er hangt toch een andere sfeer dan in onze Nederlandse stadions.

Beoordeeld op 12 september 2015 via mobiele applicatie

Alles was er afgesloten, geen grassprietje gezien. Je kan wel een toer volgen om 11u30, maar wat heb je eraan als je er om 10u bv. al bent? Erg vies en onverzorgd stadion. Geef mij dan maar Benfica!

Beoordeeld op 7 juni 2015

Mooi stadion,leuke stadiontour met sympathieke gids ,langs veld,homekleedkamer,presidentiële loge en persruimte.