“Fantastisch!”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 28,42*
Vanaf
Lissaboncombinatie: Lissabon hop-on hop-off tour ...
Geclassificeerd als nr. 62 van 446 dingen om te doen in Lissabon
Attractiegegevens
22 maart 2017 beoordeeld

Dit stadion heeft ontzettend veel sfeer. De mensen zijn erg vriendelijk en saamhorig. Het is alsof je op een groot familiefeest bent. Als je de kans hebt twijfel niet om een wedstrijd bij te wonen hier.

15 december 2016 beoordeeld

Toevallig begon de stadiontour direct. De jongedame gaf op een hele enthousiaste manier ons een mooie indruk van de club en het stadion. Dit deed ze tweetalig, Portugees en Engels. Voor 8 euro zie je onder meer de voorzitterslounge, de gangen en de kleedkamer, het veld en wordt er een stukje historie gegeven.

19 november 2015 beoordeeld

Mocht je op vakantie zijn in Lissabon en krijg je de kans om naar een wedstrijd te gaan ? Zeker doen!

Er hangt toch een andere sfeer dan in onze Nederlandse stadions.

12 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was er afgesloten, geen grassprietje gezien. Je kan wel een toer volgen om 11u30, maar wat heb je eraan als je er om 10u bv. al bent? Erg vies en onverzorgd stadion. Geef mij dan maar Benfica!

Bekijk meer beoordelingen
7 juni 2015 beoordeeld

Mooi stadion,leuke stadiontour met sympathieke gids ,langs veld,homekleedkamer,presidentiële loge en persruimte.

Reizigers die Estadio de Alvalade bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District
Lissabon, Lisbon District

In Estadio de Alvalade geweest? Deel je ervaringen!