Beoordeeld op 24 november 2016 via mobiele applicatie

Een zeer net hotel op een mooie locatie. De kamers zijn ruim en netjes. Geen koffie of thee. Wel een minibar tegen betaling.
De bar en het restaurant zijn goed tot zeer goed.
Je auto kun je aan de achterkant in het hotel plaatsen tegen 15€ per dag.
Verder is er geen vermaak fitnes, zwembad of ander vermaak aanwezig. Dat is wel jammer.

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Tryp Oriente L, Front Office van TRYP Lisboa Oriente Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2016

Dear Mr. Ferry, Thank you for the precious time you spent writing your opinion about our services. We are pleased to see you enjoyed your stay! We look forward for your next visit to Tryp Lisboa Oriente. Best regards, Andreia Silva - Front Office

Beoordeeld op 20 oktober 2016

tijdens een zakenreis hier geslapen. Locatie is midden in een bijzonder fraai gebied. Alles schoon en prachtig dicht bij het water. Kamers ruim en mooi. Ontbijt prima. Parkeren voor 15 euro. Voor diner zou ik niet in hotel blijven.

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Tryp Oriente L, Front Office van TRYP Lisboa Oriente Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2016

Dear Mr. Rick,
We are very grateful for your preference as for your comments which will be taken under the best consideration.

Hoping to continue to be of your preference, we leave you our best regards,

Best Regards,

Andreia Silva - Front Office

Beoordeeld op 8 oktober 2016 via mobiele applicatie

We gingen er logeren tijdens het marathon weekend.
De kamer was ok, we sliepen 12 hoog dus rust gegarandeerd.
Het ontbijt had alles wat het moest hebben.
De receptie was zeker vriendelijk maar goedlachs kan je die Portugezen toch niet noemen.
Er was ook een parking aan hotel a 15€/dag, praktisch.

Vooral de ligging was top gezien de marathon: aan expo dorp.

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie

Dear Guest,

We thank you hardly for giving us your important feedback on TripAdvisor!

It does makes us happy to know we're in the right path in terms of service.

Please, do come back!

With appreciated consideration,

Andreia Silva - Front Office

Beoordeeld op 7 oktober 2016

We verbleven in dit hotel voor de Marathon van Lissabon 2016. Ligging is perfect aan de aankomst en dicht bij expo. Voor een bezoek van de stad zou ik dit hotel niet aanraden. We hadden een kamer aan de achterkant van het hotel op 12de verdieping met zicht op de treinen. Als je de ramen gesloten houdt, hoor je hier absoluut niets van. Kamers zijn een beetje gedateerd.
Ontbijt was OK, alleen is de koffie een ramp. Een gezin-expresso machine hoort niet in een hotel
Hotel heeft een eigen parking.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
Tryp Oriente L, Gerente de relações públicas van TRYP Lisboa Oriente Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2016

Dear Guest,

We thank you very much on your evaluation of our service and assure you that it will be taken into consideration to improve our services.
We do hope you return as soon as possible!

Best Regards,

Diana R. Gamanho
Guest Manager

Beoordeeld op 14 juni 2016

Klassiek zakenhotel, met ruime keuze voor het ontbijt en mooie lichte kamers (zachte matras).
Grootste troef is de ligging, tenminste als je naar het Expoterrein (Parque das Naçoes) wil, graag aan shopping doet (het Vasco da Gama-shoppingcentrum ligt op slechts enkele minuutjes te voet), of de dag erna de trein moet nemen (vanuit de hotelkamers aan de 'stadszijde' zie je de treinen aan- en afrijden in het station Oriente) of naar de luchthaven moet. Met de taxi is dat slechts 5 minuten, maar er is ook een metrostation vlakbij met een rechtstreekse verbinding naar de luchthaven).
Als je het centrum van Lissabon wil verkennen zou ik toch een ander hotel kiezen, omdat je anders elke dag zeker een half uur onderweg bent met het openbaar vervoer.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Tryp Oriente L, Gerente de recepção van TRYP Lisboa Oriente Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write a review.

We are delighted that you enjoyed your visit.

We look forward to seeing you again in the near future.

Kind regards,

Marco David Henriques