Beoordeeld op 5 mei 2017

Wij hadden een prima kamer voor 3 personen met goede bedden en voldoende ruimte. Het hotel is verder sober, maar alles wat nodig is is aanwezig. Het ontbijt is prima verzorgd en wordt ondanks de drukte prima aangevuld. Er is ook een bescheiden bar en de mogelijkheid om maaltijden te gebruiken. De ligging is perfect met een metro voor de deur. In de buurt zijn er verder prima restaurants.

Kamertip: De metro loopt voor de deur, vraag een rustige kamer. Dat hebben wij ook gedaan en totaal geen last van lawaai gehad.
Datum van verblijf: mei 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 22 mei 2017

Geachte klant, namens alle medewerkers van het hotel A. S. Lisboa, wij danken u de tijd die u ons verstrekt. We waren erg blij met de positieve opmerkingen over onze hotel en het personeel.
Ik wil u laten weten dat zijn woorden voor alle medewerkers werden doorgegeven.
We hopen dat we de kans om terug te keren om te zien in de nabije toekomst. Dank je wel.

Carolina Jorge

Beoordeeld op 24 april 2017 via mobiele applicatie

Hoewel de ligging erg goed is, is het hotel niet best. De metro hoor je voorbij komen (kamer 107) en de herrie van de auto's is nog wel te doen.
Als de buren de wc doortrekken lig je echt wakker.

Personeel wel zeer behulpzaam.

Verbindingen naar de stad via metro is erg goed. Taxi met uber voor 5 euro.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 19 februari 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeer gunstig gelegen
Buiten het centrum maar pal naast een metro station. Binnen een tiental minuten ben je in het centrum van Lissabon. Kamers zijn niet groot maar wel netjes. Ontbijt is zondermeer goed. Let wel op dat je een rookvrije kamer krijgt. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 19 juli 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is de perfecte uitvalsbasis voor een citytrip. Op slechts 5 meter van de metro kom je in no-time op je gewenste bestemming. Ruime, schone kamers met airco, nette badkamer, vriendelijk personeel en een prima ontbijt. Bovendien gunstig geprijsd, wal wil je nog meer?

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 juni 2016

Vriendelijk ontvangen door baliemedewerkster. Wij hadden om twee aparte bedden gevraagd maar kregen kamer met tweepersoonsbed. Werd snel een bed op de kamer bijgeplaatst omdat andere kamer niet mogelijk was. Kamer was schoon, zeepjes ed werden elke dag aangevuld. Airco blijft de hele dag aan ook als je sleutelkaart er niet in zit. Heerlijk om met de warmte op een koele kamer te komen. Ontbijtbuffet is uitgebreid. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Gratis wifi werkt prima. Hotel ligt naast metro ingang. Wij hebben hier een prima verblijf gehad!

Datum van verblijf: juni 2016