“Heerlijke avond”
Beoordeling van Frade dos Mares

Frade dos Mares
Reserveren met
Frade dos Mares is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 42 van 4.931 Restaurants in Lissabon
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Fijne bediening, goede kwaliteit eten en wijnen. Echt een aanrader. Klein restaurant met aandacht

Joaquim C, Gestor de Relações Públicas van Frade dos Mares, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2018

Dear Guest,

Thank you for your review.

It's an honor for our work to be notice.
Hope you enjoyed everything.

Patrícia Marcelo

21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening is gemaakt vriendelijk en steeds wisselend aan tafel. Zalm was oké maar niet bijzonder. De entrecote zat vol vet en na twee keer aangeven dat we niet tevreden waren was er geen enkel gehoor bij de bediening. Voor deze prijzen in Lissabon maar een advies: zoek een ander restaurant waar ze wel klantgericht zijn. Jammer !

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuk restaurant, gezellig en redelijk klein. Reserveren is aan te raden. Ons lukte dat niet, zelfs niet voor later in de week. Op de gok langsgegaan en een halfuur later konden we terecht.

Heerlijke, eerijke Portugese gerechten. De dames en heren weten waar ze het over hebben, ook bij de wijnadviezen. De wijnkaart is ruim en op (Portugese) regio ingedeeld en prettig geprijsd.

João en Bruna bedienden ons en allebei zeer gastvrij en behulpzaam. Dank voor een topavond!

Joaquim C, Gerente de relações públicas van Frade dos Mares, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2017

Dear Guest,

First of all thank you for your preference in our restaurant, and for and amazing review.

We are glad you have enjoyed everything in our restaurant, from the service to our courses.
Looking forward for your next visit.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch lekkere zeebaars en octopus! En een super wijntje aangeraden door de kelner. Een rode uit Douro. Wij komen terug!!!

Joaquim C, Gerente de relações públicas van Frade dos Mares, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Dear Guest,

First of all thank you for your preference in our restaurant, and for an amazing review.

We are glad you have enjoyed everything from the courses to the service, and for making our octopus and sea bass a highlight.

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks een beperkte kaart konden we toch een aantal heerlijke gerechten vinden. Zo bestelden we een zeebaars filet met geitenkaas in filodeeg, en gegrilde zalm met vruchten met een sinaasappelsaus. In eerste instantie geen voor de hand liggende gerechten, maar zeker bijzonder en erg lekker. De prijzen zijn goed, en ook de wijn matched met wat je verwacht.

Joaquim C, Gerente de relações públicas van Frade dos Mares, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2017

Dear Guest,

First of all thank you for your preference in our restaurant.
We would like to thank you for highlighting some of our courses, and for enjoying everything in our company.

Reizigers die Frade dos Mares bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Frade dos Mares geweest? Deel je ervaringen!