“Top - heerlijk, eerlijk en gastvrij”
Beoordeling van Frade dos Mares

Frade dos Mares
Reserveren met
Frade dos Mares is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 33 van 5.122 Restaurants in Lissabon
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuk restaurant, gezellig en redelijk klein. Reserveren is aan te raden. Ons lukte dat niet, zelfs niet voor later in de week. Op de gok langsgegaan en een halfuur later konden we terecht.

Heerlijke, eerijke Portugese gerechten. De dames en heren weten waar ze het over hebben, ook bij de wijnadviezen. De wijnkaart is ruim en op (Portugese) regio ingedeeld en prettig geprijsd.

João en Bruna bedienden ons en allebei zeer gastvrij en behulpzaam. Dank voor een topavond!

Joaquim C, Gerente de relações públicas van Frade dos Mares, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2017

Dear Guest,

First of all thank you for your preference in our restaurant, and for and amazing review.

We are glad you have enjoyed everything in our restaurant, from the service to our courses.
Looking forward for your next visit.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch lekkere zeebaars en octopus! En een super wijntje aangeraden door de kelner. Een rode uit Douro. Wij komen terug!!!

Joaquim C, Gerente de relações públicas van Frade dos Mares, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Dear Guest,

First of all thank you for your preference in our restaurant, and for an amazing review.

We are glad you have enjoyed everything from the courses to the service, and for making our octopus and sea bass a highlight.

Looking forward to see you again.

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks een beperkte kaart konden we toch een aantal heerlijke gerechten vinden. Zo bestelden we een zeebaars filet met geitenkaas in filodeeg, en gegrilde zalm met vruchten met een sinaasappelsaus. In eerste instantie geen voor de hand liggende gerechten, maar zeker bijzonder en erg lekker. De prijzen zijn goed, en ook de wijn matched met wat je verwacht.

Joaquim C, Gerente de relações públicas van Frade dos Mares, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2017

Dear Guest,

First of all thank you for your preference in our restaurant.
We would like to thank you for highlighting some of our courses, and for enjoying everything in our company.

Looking forward to see you again.

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier ontzettend lekker gegeten en een heerlijke wijn gehad. Het kundige personeel helpt je graag bij het kiezen van een passende wijn en de opties die ze hebben zijn echt van top kwaliteit. We hebben hier met z'n tweeën gegeten en ieder een eigen hoofdgerecht besteld. Om van beide hoofdgerechten te kunnen proeven, heeft de chef de gerechten voor ons in tweeën gedeeld waardoor we beide twee kleinere hoofdgerechten kregen. Een aanrader. We hadden de gegrilde zalm volgens Portugese bereidingswijze op een bedje van fruit en met sinaasappel saus. Een hele bijzondere, verassende maar vooral heerlijke combi! Ook de garnalen risotto was ontzettend lekker. Frade dos mares is een absolute aanrader en bij een volgende bezoek kom ik zeker terug.

Joaquim C, Gerente de relações públicas van Frade dos Mares, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2017

Dear Guest,

First of all thank you for your preference in our restaurant, and for a such amazing review.
we are glad you have enjoyed everything since the courses to the service.
Hope to see you in a nearly future.

21 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met intieme sfeer. Beperkte kaart maar wel de juiste gerechten erop. Alles tot in de puntjes verzorgd en bijzonder smaakvol. Een aanrader.

Dear Guest,

First of all thank you for your preference in our restaurant, such as your review.
We would like to thank you for complementing our courses.

Reizigers die Frade dos Mares bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District
Lissabon, Lisbon District

In Frade dos Mares geweest? Deel je ervaringen!