Beoordeeld op 21 oktober 2017

Prima kamers, netjes en ruim. Goede bedden. Wel iets gedateerd. Restaurant is netjes met uitgebreid ontbijt. Gezellige bar met vriendelijke bediening. Receptie helpt bij uitprinten van boarding pass en adviseert vriendelijk over bezienswaardigheden.

Kamertip: Aan de achterzijde rustiger kamers
  • Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
Bedank P. O
GuestServiceHIL, Front Office Manager Assistant van Holiday Inn Lisbon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling van ons hotel. Ik ben blij dat je van je verblijf genoten hebt. Het is iets waar onze medewerkers trots op hebben, dus we waarderen uw feedback. We hopen dat je ons weer zal bezoeken.

Beste wensen,

Front Office Manager Assistant

Beoordeeld op 20 augustus 2017

Wij boekten een familiekamer.
De tweepersoonsbedden zijn erg smal..
verder heb ik niets aan te merken.. zwembad kan je geen zwembad noemen is maar 1m diep en veel te weinig voor het aantal gasten in het hotel.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Paula V, Front Office Manager Assitant van Holiday Inn Lisbon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2017

Geachte "Inge V",

Hartelijk bedankt om bij ons te blijven en voor de tijd om ons uw feedback te laten verlaten. Ik ben verheugd om te horen dat u de kamer die aan u toegewezen was en onze locatie handig was voor uw behoeften. Uw beoordeling is essentieel voor het verbeteren van de service en kwaliteit die wij aanbieden aan onze gewaardeerde gast.

Beste wensen,

Front Office Manager Assitant

Beoordeeld op 19 november 2016 via mobiele applicatie

De kamers zijn schoon, ontbijt is zeer slecht. Lekker buiten de deur ontbijten is mijn advies. De ligging van het hotel is prima, dichtbij de metro stations om naar het vliegveld of centrum af te reizen. Ze vragen niet of je een rookvrije wilt.

Verbleef: november 2016, reisde met familie
Paula V, Front Office Manager Assistant van Holiday Inn Lisbon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2017

Geachte "Martijn M",

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in het Holiday Inn Lisbon en voor de tijd om ons uw feedback te laten verlaten. Ik ben verheugd te weten dat u ons personeel geweldig gevonden heeft en excusesert voor de voorwaarde van de kamer die u toegewezen heeft. Ik waardeer de feedback die we ontvangen, zowel positief als negatief, om ervoor te zorgen dat we het beste serviceniveau en faciliteiten bieden die we aan onze gasten kunnen geven. Deze feedback wordt gedeeld met de juiste mensen die ons kunnen helpen om een verschil te maken om ervoor te zorgen dat de behoeften van onze gewaardeerde gasten in de toekomst worden voldaan.

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en ik hoop dat u binnenkort weer binnenkomt.

Oprecht,

Front Office Manager Assistant

Beoordeeld op 15 september 2016

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
GuestServiceHIL, Front Office Manager Assistant van Holiday Inn Lisbon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Beoordeeld op 4 september 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel voor citytrip Lissabon. Kamer netjes en verzorgd. Hotel wel wat verouderd maar wel schoon. Metrostation dichtbij, verder goed openbaar vervoer in Lissabon. Ontbijt was prima. Zwembad vrij klein, maar prima om af te koelen. Tijdens ons verblijf eind augustus was de wind al erg koel bovenop het dakterras, mogelijk kunnen er windschermen gespannen worden op het dakterras?

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner

Beste gast,
Dank je wel voor je recensie van ons hotel. Ik ben blij te horen dat u genoten van uw verblijf bij ons. Het is iets wat onze medewerkers is trots op, dus we waarderen uw feedback. Wij hopen dat u ons opnieuw bezoeken.
Paula Vidal | Front Office