Beoordeeld op 22 januari 2018

De oude paleiskeuken is nu restaurant, er staat een ENORME oude schoorsteen waaronder ze vroeger waarschijnlijk 3 koeien tegelijk roosterden. Echt heel indrukwekkend. Lekker gegeten, vriendelijke mensen.

Verbleef: december 2017
Joana S, Manager van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2018

Dear Esther D,

Thank you for your kind review of the Pestana Palace Lisboa. Your feedback it is very important for us.
We look forward to receive you again.

Joana Soeiro
Hotel Manager

Beoordeeld op 7 augustus 2017

Mooi hotel, uitstekende service. het personeel is vriendelijk en behulpzaam. het restaurant is zowel bij het ontbijt als diner uitstekend. Ook de bars in het hotel en bij het zwembad zijn prima voor een snack of drankje.
De kamers zijn mooi en schoon.

Kamertip: Kamers met zicht op de tuin zijn fantastisch, zeker met balkon. Kamers op de bovenste verdiepingen zijn wat warmer.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Joana S, Manager van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Dear ACEG1,

thank you for your kind review and for sharing your experience at Pestana Palace Lisboa.
We are looking forward to receive you again.
Sincerely

Joana Soeiro
Hotel Manager

Beoordeeld op 17 mei 2017

Dit hotel met uiterst vriendelijke staff maakt van je verblijf een sprookje.
De omgeving, een oud paleis ademt de sfeer van weleer en is gewoon weg heerlijk om te verblijven. Het ontbijt bestaat uit allerlei streekgerechten, vis, fruit, gebak en allerlei soorten brood. Heerlijke cappuccino en sappen.
Met de shuttle kun je 5 keer per dag afgezet worden in de stad op de belangrijkste plekken.
Dit hotel is bezocht door Jane Fonda, Cristiano Ronaldo, Bill & Hillary Clinton, Al Gore, Madonna, Prince en nog vele andere hoogwaardigheidsbekleders en beroemdheden, als je er bent begrijp je waarom.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Ferreira T, * van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2017

Dear Ivo_de_Zeeuw,

We appreciate your comments regarding your stay at Pestana Palace Lisboa. It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks.
Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

Beoordeeld op 17 oktober 2016

Prachtige ligging, straalt iets uit, geweldige plek. Niet de goedkoopste accommodatie maar wel waar voor het geld. Receptie is een beetje aan de krappe kant. Je wordt na incheck naar jouw kamer begeleid, uitstekende service in het restaurant en de bar.

Kamertip: Uitzicht op de tuin is een must
  • Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Ferreira T, * van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2016

Dear Wim d,

We appreciate your comments regarding your stay at Pestana Palace Lisboa.
I will share your comments with our team and we look forward to serving you in the future.

Beoordeeld op 30 juli 2016

In alle opzichten een prachtig hotel, in een heerlijk rustige wijk. Een aaneenschakeling van prachtig gedecoreerde ruimtes. We waren er met onze zoon (11 jaar) en die heeft zich er ook prima vermaakt. Het ligt op loopafstand van het leuke LX Factory waar je heel lekker kunt eten (neem de pulpo!) bij A Praca. Het hotel heeft een werkelijk zalig zwembad, de tropische tuin is prachtig, bedden slapen heerlijk. Wat ons betreft de perfecte plek om te verblijven als je Lissabon wilt gaan verkennen. Royal style :-)

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Ferreira T, * van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2016

Dear Anne L,

We appreciate your comments regarding your stay at Pestana Palace Lisboa, it is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your comments with our team.