NH Hotels
PortoBay Marques(Lissabon)
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 173 per nacht.

Hotel Ibis Lisboa Jose Malhoa(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Agoda.com
Agoda.com
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 115 per nacht.

Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 115 per nacht.

17 mei 2017 beoordeeld

Dit hotel met uiterst vriendelijke staff maakt van je verblijf een sprookje.
De omgeving, een oud paleis ademt de sfeer van weleer en is gewoon weg heerlijk om te verblijven. Het ontbijt bestaat uit allerlei streekgerechten, vis, fruit, gebak en allerlei soorten brood. Heerlijke cappuccino en sappen.
Met de shuttle kun je 5 keer per dag afgezet worden in de stad op de belangrijkste plekken.
Dit hotel is bezocht door Jane Fonda, Cristiano Ronaldo, Bill & Hillary Clinton, Al Gore, Madonna, Prince en nog vele andere hoogwaardigheidsbekleders en beroemdheden, als je er bent begrijp je waarom.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Ferreira T, * van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2017

Dear Ivo_de_Zeeuw,

We appreciate your comments regarding your stay at Pestana Palace Lisboa. It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks.
Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

17 oktober 2016 beoordeeld

Prachtige ligging, straalt iets uit, geweldige plek. Niet de goedkoopste accommodatie maar wel waar voor het geld. Receptie is een beetje aan de krappe kant. Je wordt na incheck naar jouw kamer begeleid, uitstekende service in het restaurant en de bar.

Kamertip: Uitzicht op de tuin is een must
  • Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Ferreira T, * van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2016

Dear Wim d,

We appreciate your comments regarding your stay at Pestana Palace Lisboa.
I will share your comments with our team and we look forward to serving you in the future.

30 juli 2016 beoordeeld

In alle opzichten een prachtig hotel, in een heerlijk rustige wijk. Een aaneenschakeling van prachtig gedecoreerde ruimtes. We waren er met onze zoon (11 jaar) en die heeft zich er ook prima vermaakt. Het ligt op loopafstand van het leuke LX Factory waar je heel lekker kunt eten (neem de pulpo!) bij A Praca. Het hotel heeft een werkelijk zalig zwembad, de tropische tuin is prachtig, bedden slapen heerlijk. Wat ons betreft de perfecte plek om te verblijven als je Lissabon wilt gaan verkennen. Royal style :-)

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Ferreira T, * van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2016

Dear Anne L,

We appreciate your comments regarding your stay at Pestana Palace Lisboa, it is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your comments with our team.

30 april 2016 beoordeeld

Prachtig Palace Hotel in Belem, maar locatie niet ideaal om Belem of Lissabon te verkennen. Daarom ook maar één nacht verbleven. De slaapgelegenheden bevinden zich de in inspiratieloze annex in de tuin, tenzij voor de happy few die zich in kamer in de Palazzo kunnen veroorloven. Het interieur van deze kamers zelf probeert wel een beetje de sfeer van het hoofdgebouw uit te stralen. De indrukwekkende receptie met mooie glasramen en de ontbijtruimte bevinden zich wel in het historische paleisje.
Met een beetje geluk kan je voor het hotel (gratis) parkeren - de parkeergarage is best prijzig. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, inclusief bubbels. De bediening in de lounge 's avonds is matig - het duurt een heel poos eer je opgemerkt wordt en kan bestellen, het aanbod vintage port is uitgebreid, maar niet allemaal beschikbaar....

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Ferreira T, * van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017

Dear Leon R,

thank you for your review, we look forward to receive you again.

10 januari 2016 beoordeeld

Dit hotel met statuut is een zeker een bezoekje waard, al was het maar voor een kopje koffie of thee. Het is een paleis en dat is goed te zien. Rijk gedecoreerde kamers, prachtige architectuur. Het hotel is chic en adement in alles een 'goede smaak' en perfecte service uit. De kamers zijn erg klassiek en ietwat verouderd. Maar door de hele uitstraling vergeet je gemakkelijk dat je in bad moet douchen achter een douchegordijn en dat de kamer niet superschoon was. Ontbijt in buffetvorm was prima (niet bijzonder) en eigenlijk verwacht je in zo'n hotel ook een ontbijt a la carte-optie. Ik kom hier graag nog eens terug.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Neves J, Manager van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2016

Dear Martijn S,

We appreciate your comments regarding your stay at Pestana Palace Lisboa - Hotel & National Monument. It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your comments with our team.