“Prachtig hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Pestana Palace Lisboa
Beoordeeld als nr. 37 van 255 hotels in Lissabon
30 juli 2016 beoordeeld

In alle opzichten een prachtig hotel, in een heerlijk rustige wijk. Een aaneenschakeling van prachtig gedecoreerde ruimtes. We waren er met onze zoon (11 jaar) en die heeft zich er ook prima vermaakt. Het ligt op loopafstand van het leuke LX Factory waar je heel lekker kunt eten (neem de pulpo!) bij A Praca. Het hotel heeft een werkelijk zalig zwembad, de tropische tuin is prachtig, bedden slapen heerlijk. Wat ons betreft de perfecte plek om te verblijven als je Lissabon wilt gaan verkennen. Royal style :-)

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Ferreira T, * van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2016

Dear Anne L,

We appreciate your comments regarding your stay at Pestana Palace Lisboa, it is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your comments with our team.
Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

30 april 2016 beoordeeld

Prachtig Palace Hotel in Belem, maar locatie niet ideaal om Belem of Lissabon te verkennen. Daarom ook maar één nacht verbleven. De slaapgelegenheden bevinden zich de in inspiratieloze annex in de tuin, tenzij voor de happy few die zich in kamer in de Palazzo kunnen veroorloven. Het interieur van deze kamers zelf probeert wel een beetje de sfeer van het hoofdgebouw uit te stralen. De indrukwekkende receptie met mooie glasramen en de ontbijtruimte bevinden zich wel in het historische paleisje.
Met een beetje geluk kan je voor het hotel (gratis) parkeren - de parkeergarage is best prijzig. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, inclusief bubbels. De bediening in de lounge 's avonds is matig - het duurt een heel poos eer je opgemerkt wordt en kan bestellen, het aanbod vintage port is uitgebreid, maar niet allemaal beschikbaar....

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
Ferreira T, * van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017

Dear Leon R,

thank you for your review, we look forward to receive you again.

10 januari 2016 beoordeeld

Dit hotel met statuut is een zeker een bezoekje waard, al was het maar voor een kopje koffie of thee. Het is een paleis en dat is goed te zien. Rijk gedecoreerde kamers, prachtige architectuur. Het hotel is chic en adement in alles een 'goede smaak' en perfecte service uit. De kamers zijn erg klassiek en ietwat verouderd. Maar door de hele uitstraling vergeet je gemakkelijk dat je in bad moet douchen achter een douchegordijn en dat de kamer niet superschoon was. Ontbijt in buffetvorm was prima (niet bijzonder) en eigenlijk verwacht je in zo'n hotel ook een ontbijt a la carte-optie. Ik kom hier graag nog eens terug.

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Neves J, Manager van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2016

Dear Martijn S,

We appreciate your comments regarding your stay at Pestana Palace Lisboa - Hotel & National Monument. It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your comments with our team.

6 september 2015 beoordeeld

Slechte acomodatie : douche in bad, slechts 1 lavabo, loshangende tabletjes waarop niets blijft staan, weinig plaats in de badkamer, loshangende stopcontacten.
Matras van bed met onregelmatige bobbels (springveren?).
Kamer ver van restaurant en receptie. Hotel ver van het stadscentrum.
Verder prachtig ingerichte zalen. Kortom prachtig gebouw.

Kamertip: Tuinzicht met balcon op verdieping, niet te ver verwijderd van restaurant is best.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
22 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het paleis is buiten slecht onderhouden. Interieur is in het hoofdgebouw mooi maar heeft ook onderhoud nodig. Via een glazen sluis ga je naar de bijgebouwen waar de kamers zijn. Deze zijn later gebouwd maar ook hier achterstallig onderhoud. Zonde. De badkamer is klein en vies. Schimmel in de wasbak en ook in het bad in de hoeken. Een klein bad. De kamer is ook erg klein. Het bed is heel hard. Je kan net zo goed op de grond slapen. Ontbijt is matig. Geen verse sapjes brood was vaak al op en werd niet of na vragen en lang wachten bijgevuld. Weinig variatie wat betreft beleg. Je vraagt een gekookt ei maar krijgt een rauw ei tot 2 keer toe. Vervolgens geen ei meer besteld. Lauwe koffie en thee. Staat in een thermoskan al uren klaar. Thermoskannen ??.Onze kluis had elke dag storing we konden hem niet open of dicht doen? De sauna en stoomcabine in de spa zijn ook oud en heel vies. Schimmel en overal roestvorming. Het personeel is wel vriendelijk. Al met al verwacht je voor 5 sterren hotel voor een superior room met tuin uitzicht toch meer. Zeker als je ziet wat het per nacht kost.
De prijs kwaliteit klopt totaal niet. Geen aanrader.

Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
Neves J, Manager van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2015

Dear Palace Guest,

First of all, we would like to thank you for your multiple feedback (verbal and written, on and off-line) regarding your stay.

As with all remarks, we took this feedback with the utmost respect and have reviewed specific details with our Team.

Nevertheless, and as I personally referred, it is sad that you did not expressed to us at any moment your impressions over their stay, or mentioned any of the above during your interactions with our team, except at the check-out.

Also, during the conversation and touchpoints we directly and personally had with you, your above mentioned feedback was certainly not fully mirrored, which makes it a bit of a surprise for all the Team here at the Palace.

I am happy to underline the positive nature of your comments regarding the friendliness of our team and we hope to have the chance to welcome you in the future.

Kind regards,

João Neves
Unit Manager

25 oktober 2014 beoordeeld

Mooi oud paleis. Sanitair wel verouderd. Ontbijt matig: geen verse sinaasappelsap, scrambled eggs van een poedertje, geen lekkere verse yoghurt. Werd totaal de verkeerde kant op gestuurd naar congrescentrum.

• Verbleef: Oktober, 2014
25 augustus 2014 beoordeeld

Geweldig hotel, uitstekende service en zeer vriendelijk personeel. Men staat altijd voor je klaar en alle vragen worden direct ingewilligd. Alle comfort aanwezig, prima zwembad met poolbar, handdoeken, jacuzzi, fitness,...... Tevens het eerste hotel waar over het hele domein snel DSL internet is dat het altijd doet. Een echte aanrader !!

Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Lissabon bekeken
Olissippo Lapa Palace
Sofitel Lisbon Liberdade
nr. 46 van 255 in Lissabon
4.103 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Pestana Palace Lisboa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pestana Palace Lisboa

Adres: Rua Jau 54, Lissabon 1300-314, Portugal
Locatie: Portugal > Centro > Lisbon District > Lissabon
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 3 zakenhotel in Lissabon
Nr. 9 spahotel in Lissabon
Nr. 13 familiehotel in Lissabon
Nr. 16 romantisch hotel in Lissabon
Nr. 32 luxe hotel in Lissabon
Prijsklasse: € 130 - € 341 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Pestana Palace Lisboa 5*
Aantal kamers: 194
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Pestana Palace Lisboa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Pestana Palace Lisbon
Hotel Pestana Palace

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?