Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.266)
Beoordelingen filteren
2.266 resultaten
Waardering van reizigers
1.619
428
131
56
32
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.619
428
131
56
32
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 2.266 beoordelingen
Beoordeeld op 30 april 2016

Prachtig Palace Hotel in Belem, maar locatie niet ideaal om Belem of Lissabon te verkennen. Daarom ook maar één nacht verbleven. De slaapgelegenheden bevinden zich de in inspiratieloze annex in de tuin, tenzij voor de happy few die zich in kamer in de Palazzo kunnen veroorloven. Het interieur van deze kamers zelf probeert wel een beetje de sfeer van het hoofdgebouw uit te stralen. De indrukwekkende receptie met mooie glasramen en de ontbijtruimte bevinden zich wel in het historische paleisje.
Met een beetje geluk kan je voor het hotel (gratis) parkeren - de parkeergarage is best prijzig. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, inclusief bubbels. De bediening in de lounge 's avonds is matig - het duurt een heel poos eer je opgemerkt wordt en kan bestellen, het aanbod vintage port is uitgebreid, maar niet allemaal beschikbaar....

  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Leon R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ferreira T, * van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017
Google-vertaling

Dear Leon R,

thank you for your review, we look forward to receive you again.

Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 januari 2016

Dit hotel met statuut is een zeker een bezoekje waard, al was het maar voor een kopje koffie of thee. Het is een paleis en dat is goed te zien. Rijk gedecoreerde kamers, prachtige architectuur. Het hotel is chic en adement in alles een 'goede smaak' en perfecte service uit. De kamers zijn erg klassiek en ietwat verouderd. Maar door de hele uitstraling vergeet je gemakkelijk dat je in bad moet douchen achter een douchegordijn en dat de kamer niet superschoon was. Ontbijt in buffetvorm was prima (niet bijzonder) en eigenlijk verwacht je in zo'n hotel ook een ontbijt a la carte-optie. Ik kom hier graag nog eens terug.

  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Martijn S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Neves J, Manager van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2016
Google-vertaling

Dear Martijn S,

We appreciate your comments regarding your stay at Pestana Palace Lisboa - Hotel & National Monument. It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your comments with our team.
Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 september 2015

Slechte acomodatie : douche in bad, slechts 1 lavabo, loshangende tabletjes waarop niets blijft staan, weinig plaats in de badkamer, loshangende stopcontacten.
Matras van bed met onregelmatige bobbels (springveren?).
Kamer ver van restaurant en receptie. Hotel ver van het stadscentrum.
Verder prachtig ingerichte zalen. Kortom prachtig gebouw.

Kamertip: Tuinzicht met balcon op verdieping, niet te ver verwijderd van restaurant is best.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Boskabouter
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 juni 2015 via mobiele applicatie

Het paleis is buiten slecht onderhouden. Interieur is in het hoofdgebouw mooi maar heeft ook onderhoud nodig. Via een glazen sluis ga je naar de bijgebouwen waar de kamers zijn. Deze zijn later gebouwd maar ook hier achterstallig onderhoud. Zonde. De badkamer is klein en vies. Schimmel in de wasbak en ook in het bad in de hoeken. Een klein bad. De kamer is ook erg klein. Het bed is heel hard. Je kan net zo goed op de grond slapen. Ontbijt is matig. Geen verse sapjes brood was vaak al op en werd niet of na vragen en lang wachten bijgevuld. Weinig variatie wat betreft beleg. Je vraagt een gekookt ei maar krijgt een rauw ei tot 2 keer toe. Vervolgens geen ei meer besteld. Lauwe koffie en thee. Staat in een thermoskan al uren klaar. Thermoskannen ??.Onze kluis had elke dag storing we konden hem niet open of dicht doen? De sauna en stoomcabine in de spa zijn ook oud en heel vies. Schimmel en overal roestvorming. Het personeel is wel vriendelijk. Al met al verwacht je voor 5 sterren hotel voor een superior room met tuin uitzicht toch meer. Zeker als je ziet wat het per nacht kost.
De prijs kwaliteit klopt totaal niet. Geen aanrader.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Bedank Marcel K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Neves J, Manager van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2015
Google-vertaling

Dear Palace Guest,

First of all, we would like to thank you for your multiple feedback (verbal and written, on and off-line) regarding your stay.

As with all remarks, we took this feedback with the utmost respect and have reviewed specific details with our Team.

Nevertheless, and as I personally referred, it is sad that you did not expressed to us at any moment your impressions over their stay, or mentioned any of the above during your interactions with our team, except at the check-out.

Also, during the conversation and touchpoints we directly and personally had with you, your above mentioned feedback was certainly not fully mirrored, which makes it a bit of a surprise for all the Team here at the Palace.

I am happy to underline the positive nature of your comments regarding the friendliness of our team and we hope to have the chance to welcome you in the future.

Kind regards,

João Neves
Unit Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 oktober 2014

Mooi oud paleis. Sanitair wel verouderd. Ontbijt matig: geen verse sinaasappelsap, scrambled eggs van een poedertje, geen lekkere verse yoghurt. Werd totaal de verkeerde kant op gestuurd naar congrescentrum.

  • Verbleef: oktober 2014
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank straler
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken