SANA Reno Hotel(Lissabon)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 164 per nacht.

PortoBay Marques(Lissabon)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 181 per nacht.

Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 205 per nacht.

Hotel Ibis Lisboa Jose Malhoa(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Ibis Lisboa Saldanha(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

30 april 2016 beoordeeld

Prachtig Palace Hotel in Belem, maar locatie niet ideaal om Belem of Lissabon te verkennen. Daarom ook maar één nacht verbleven. De slaapgelegenheden bevinden zich de in inspiratieloze annex in de tuin, tenzij voor de happy few die zich in kamer in de Palazzo kunnen veroorloven. Het interieur van deze kamers zelf probeert wel een beetje de sfeer van het hoofdgebouw uit te stralen. De indrukwekkende receptie met mooie glasramen en de ontbijtruimte bevinden zich wel in het historische paleisje.
Met een beetje geluk kan je voor het hotel (gratis) parkeren - de parkeergarage is best prijzig. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, inclusief bubbels. De bediening in de lounge 's avonds is matig - het duurt een heel poos eer je opgemerkt wordt en kan bestellen, het aanbod vintage port is uitgebreid, maar niet allemaal beschikbaar....

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Ferreira T, * van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017

Dear Leon R,

thank you for your review, we look forward to receive you again.

Sincerely,

10 januari 2016 beoordeeld

Dit hotel met statuut is een zeker een bezoekje waard, al was het maar voor een kopje koffie of thee. Het is een paleis en dat is goed te zien. Rijk gedecoreerde kamers, prachtige architectuur. Het hotel is chic en adement in alles een 'goede smaak' en perfecte service uit. De kamers zijn erg klassiek en ietwat verouderd. Maar door de hele uitstraling vergeet je gemakkelijk dat je in bad moet douchen achter een douchegordijn en dat de kamer niet superschoon was. Ontbijt in buffetvorm was prima (niet bijzonder) en eigenlijk verwacht je in zo'n hotel ook een ontbijt a la carte-optie. Ik kom hier graag nog eens terug.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Neves J, Manager van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2016

Dear Martijn S,

We appreciate your comments regarding your stay at Pestana Palace Lisboa - Hotel & National Monument. It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your comments with our team.
Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

Sincerely,

6 september 2015 beoordeeld

Slechte acomodatie : douche in bad, slechts 1 lavabo, loshangende tabletjes waarop niets blijft staan, weinig plaats in de badkamer, loshangende stopcontacten.
Matras van bed met onregelmatige bobbels (springveren?).
Kamer ver van restaurant en receptie. Hotel ver van het stadscentrum.
Verder prachtig ingerichte zalen. Kortom prachtig gebouw.

Kamertip: Tuinzicht met balcon op verdieping, niet te ver verwijderd van restaurant is best.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
22 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het paleis is buiten slecht onderhouden. Interieur is in het hoofdgebouw mooi maar heeft ook onderhoud nodig. Via een glazen sluis ga je naar de bijgebouwen waar de kamers zijn. Deze zijn later gebouwd maar ook hier achterstallig onderhoud. Zonde. De badkamer is klein en vies. Schimmel in de wasbak en ook in het bad in de hoeken. Een klein bad. De kamer is ook erg klein. Het bed is heel hard. Je kan net zo goed op de grond slapen. Ontbijt is matig. Geen verse sapjes brood was vaak al op en werd niet of na vragen en lang wachten bijgevuld. Weinig variatie wat betreft beleg. Je vraagt een gekookt ei maar krijgt een rauw ei tot 2 keer toe. Vervolgens geen ei meer besteld. Lauwe koffie en thee. Staat in een thermoskan al uren klaar. Thermoskannen ??.Onze kluis had elke dag storing we konden hem niet open of dicht doen? De sauna en stoomcabine in de spa zijn ook oud en heel vies. Schimmel en overal roestvorming. Het personeel is wel vriendelijk. Al met al verwacht je voor 5 sterren hotel voor een superior room met tuin uitzicht toch meer. Zeker als je ziet wat het per nacht kost.
De prijs kwaliteit klopt totaal niet. Geen aanrader.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Neves J, Manager van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2015

Dear Palace Guest,

First of all, we would like to thank you for your multiple feedback (verbal and written, on and off-line) regarding your stay.

As with all remarks, we took this feedback with the utmost respect and have reviewed specific details with our Team.

Nevertheless, and as I personally referred, it is sad that you did not expressed to us at any moment your impressions over their stay, or mentioned any of the above during your interactions with our team, except at the check-out.

Also, during the conversation and touchpoints we directly and personally had with you, your above mentioned feedback was certainly not fully mirrored, which makes it a bit of a surprise for all the Team here at the Palace.

I am happy to underline the positive nature of your comments regarding the friendliness of our team and we hope to have the chance to welcome you in the future.

Kind regards,

João Neves
Unit Manager

25 oktober 2014 beoordeeld

Mooi oud paleis. Sanitair wel verouderd. Ontbijt matig: geen verse sinaasappelsap, scrambled eggs van een poedertje, geen lekkere verse yoghurt. Werd totaal de verkeerde kant op gestuurd naar congrescentrum.

• Verbleef: oktober 2014