“Relaxed en super verblijf”
Beoordeling van Pestana Palace Lisboa

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Pestana Palace Lisboa
Beoordeeld als nr. 37 van 255 hotels in Lissabon
7 januari 2014 beoordeeld

Dit hotel met prachtige tuin, rustige ligging en uitstekende keuken is zeker een aanrader. Het personeel is zeer behulpzaam en hyper vriendelijk. De kamer met tuinzicht was ruim en goed onderhouden. Het spa-center is eveneens een aanrader.

Kamertip: kamer met tuinzicht
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2013, reisde met familie
Andreia C, Guest Ambassador van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2014

Dear Francine V
Thank you for having visited Pestana Palace Hotel & National Monument.
Your outstanding comment is appreciated and we will make sure that is shared with all our Staff.
We are glad that the hotel and its services were up to your expectations.
Thank you for your motivating review, and we look forward to welcoming you back soon.
Kind regards.
Andreia

19 oktober 2013 beoordeeld

Dit hotel waar je, jezelf in een museum waant, heeft een prachtige tuin maar ligt helaas in een niet zo'n geweldige buurt. Ver buiten het centrum. Beschikt wel over een shuttlebus naar het oude centrum.

Verbleef: Oktober, 2013, reisde met familie
17 september 2013 beoordeeld

Wij verbleven er en hadden een kamer met zich op op Belem. De tropische tuin was piekfijn verzorgd en wij hebben genoten van het zeer uitbegreide zelfbedieningsbuffet. Het personeel was zeer voorkomend en uitermate vriendelijk. Niettegenstaande het hotel volgeboekt was, was er geen overlast of extra rumoer. Ik wil dadelijk terug.

Kamertip: als je wenst te slapen met open raam in zal je niet gestoord worden door de plaatselijke vuilophali ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2013, reisde met familie
11 augustus 2013 beoordeeld

Service, super vriendelijk. Maar bij ons was de airco kapot, niet meer dan een excuse of midden in de nacht een kamer wissel was de oplossing en vervolgens aan de receptie gewoon zonder blik en blozen de rekening onder je neus schuiven. Ook had de schoonmaakster Bij de turningdown service haar schoonmaak doekje laten liggen in de badkamer die er niet fris uit zag. En bij het ontbijt kon je 20min wachten op je gebakken ei. Kleine verbeter punten op het geweldige verblijf!

• Verbleef: Augustus, 2013
1 augustus 2012 beoordeeld

Door de prima service kan je je een markiezinnetje wanen in dit mooie hotel met prachtige tropische tuin. Neem ruim de tijd voor het heerlijke ontbijt waar je niets bij tekort komt. Geniet van het binnen- en/of buitenbad en de spa met fitness centrum. Hoewel het hotel buiten het centrum van Lissabon ligt is deze zeer eenvoudig te bereiken met het oude trammetje dat achter het hotel langs rijdt of met de meer modernere bus. Daarnaast verzorgt het hotel enkele malen per dag een shuttle naar verschillende plaatsen in de stad.
Kortom, het hotel is een absolute aanrader voor een ieder die Lissabon enkele dagen wil bezoeken, maar daarnaast ook luxe en rust zoekt.

• Verbleef: Juli, 2012, reisde alleen
Paulo R, Guest Ambassador van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2013

Dear Louise199,

Thank you so much for sharing your positive experience on TripAdvisor.
It is so nice to hear about your stay! We are very happy you enjoyed so much our facilities and services, and we couldn't agree more about the garden that gives an atmosphere like an urban resort, is relaxing and peaceful, looking like we’re not in the middle of the city.
Chef Pedro Inglês Marques and their Team appreciated your feedback about the breakfast.
Look forward to welcoming back.

5 juli 2012 beoordeeld

Uiterst mooi en verzorgd hotel. Je waant zich in een museum zodat ik het gevoel had dat het hotel niet geleefd was. Kamers zijn niet zo ruim doch je vind er alles wat je nodig hebt. Badkamer is voorzien van ligbad, WC, bidet en 2 lavabo's. Er is een gratis safe op de kamer. Internetaansluiting is te betalen wat voor mij in een 5-sterren hotel niet kan. Het ontbijt was zeer lekker en divers. Diverse soorten brood en koffiekoeken, fruit, hesp, kaas, ... teveel om op te noemen. Wat echter ontbrak is VERS FRUITSAP. Ook om buiten te kunnen ontbijten moet je vlug zijn, want er staan maar 4 tafeltjes. Hotel ligt zeer rustig en toch niet ver van het centrum. Er is een shuttle van het hotel die je brengt tot in het centrum doch er zijn tevens tal van bushaltjes in de buurt van het hotel. De bussen rijden hier frequent en stipt. Voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: Juni, 2012, reisde met vrienden
Paulo R, Guest Ambassador van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2013

Dear Christophe V,

Thank you so much for posting your opinion on TripAdvisor. It is very important for us to have the feedback of our Guests and yours is fantastic, is detailed and can serve as a reference for future Guests.
Let me inform you that in the moment we have free internet.
We are delighted with your words and with the fact that we could cause this good impression to you.

We are waiting for you in the next visit to Lisbon.

18 juni 2012 beoordeeld

prachtig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel gelegen in een mooie tuin en voorzien van alle wellnessfaciliteiten en zwembad

Verbleef: Juni, 2012, reisde met familie
Paulo R, Guest Ambassador van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 maart 2013

Dear Andre C,

Thank you very much for your nice review.
We would like also to thank you for your observations about our facilities, but most of all for the kind words about the service and the Staff.
We really hope to have the pleasure of seeing you again in Pestana Palace Hotel & National Monument.

Guest Ambassador

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Lissabon bekeken
Olissippo Lapa Palace
Sofitel Lisbon Liberdade
nr. 46 van 255 in Lissabon
4.104 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Pestana Palace Lisboa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pestana Palace Lisboa

Adres: Rua Jau 54, Lissabon 1300-314, Portugal
Locatie: Portugal > Centro > Lisbon District > Lissabon
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 3 zakenhotel in Lissabon
Nr. 9 spahotel in Lissabon
Nr. 13 familiehotel in Lissabon
Nr. 16 romantisch hotel in Lissabon
Nr. 32 luxe hotel in Lissabon
Prijsklasse: € 136 - € 340 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Pestana Palace Lisboa 5*
Aantal kamers: 194
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L., Agoda en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Pestana Palace Lisboa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Pestana Palace Lisbon
Hotel Pestana Palace

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?