Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.266)
Beoordelingen filteren
2.266 resultaten
Waardering van reizigers
1.619
428
131
56
32
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.619
428
131
56
32
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
16 - 21 van 2.266 beoordelingen
Beoordeeld op 19 oktober 2013

Dit hotel waar je, jezelf in een museum waant, heeft een prachtige tuin maar ligt helaas in een niet zo'n geweldige buurt. Ver buiten het centrum. Beschikt wel over een shuttlebus naar het oude centrum.

Verbleef: oktober 2013, reisde met familie
1  Bedank NickPMG
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 september 2013

Wij verbleven er en hadden een kamer met zich op op Belem. De tropische tuin was piekfijn verzorgd en wij hebben genoten van het zeer uitbegreide zelfbedieningsbuffet. Het personeel was zeer voorkomend en uitermate vriendelijk. Niettegenstaande het hotel volgeboekt was, was er geen overlast of extra rumoer. Ik wil dadelijk terug.

Kamertip: als je wenst te slapen met open raam in zal je niet gestoord worden door de plaatselijke vuilophalingsdienst als je een kamer vraagt die op de tuin uitgeeft - natuurlijk mis je dan het uitzicht op de stad en de Taag rivier
  • Verbleef: september 2013, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank Andre C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 augustus 2013

Service, super vriendelijk. Maar bij ons was de airco kapot, niet meer dan een excuse of midden in de nacht een kamer wissel was de oplossing en vervolgens aan de receptie gewoon zonder blik en blozen de rekening onder je neus schuiven. Ook had de schoonmaakster Bij de turningdown service haar schoonmaak doekje laten liggen in de badkamer die er niet fris uit zag. En bij het ontbijt kon je 20min wachten op je gebakken ei. Kleine verbeter punten op het geweldige verblijf!

  • Verbleef: augustus 2013
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank SigJor
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2012

Door de prima service kan je je een markiezinnetje wanen in dit mooie hotel met prachtige tropische tuin. Neem ruim de tijd voor het heerlijke ontbijt waar je niets bij tekort komt. Geniet van het binnen- en/of buitenbad en de spa met fitness centrum. Hoewel het hotel buiten het centrum van Lissabon ligt is deze zeer eenvoudig te bereiken met het oude trammetje dat achter het hotel langs rijdt of met de meer modernere bus. Daarnaast verzorgt het hotel enkele malen per dag een shuttle naar verschillende plaatsen in de stad.
Kortom, het hotel is een absolute aanrader voor een ieder die Lissabon enkele dagen wil bezoeken, maar daarnaast ook luxe en rust zoekt.

  • Verbleef: juli 2012, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Louise199
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Paulo R, Guest Ambassador van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2013
Google-vertaling

Dear Louise199,

Thank you so much for sharing your positive experience on TripAdvisor.
It is so nice to hear about your stay! We are very happy you enjoyed so much our facilities and services, and we couldn't agree more about the garden that gives an atmosphere like an urban resort, is relaxing and peaceful, looking like we’re not in the middle of the city.
Chef Pedro Inglês Marques and their Team appreciated your feedback about the breakfast.
Look forward to welcoming back.

Sincerely,

Paulo
Guest Ambassador

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 juli 2012

Uiterst mooi en verzorgd hotel. Je waant zich in een museum zodat ik het gevoel had dat het hotel niet geleefd was. Kamers zijn niet zo ruim doch je vind er alles wat je nodig hebt. Badkamer is voorzien van ligbad, WC, bidet en 2 lavabo's. Er is een gratis safe op de kamer. Internetaansluiting is te betalen wat voor mij in een 5-sterren hotel niet kan. Het ontbijt was zeer lekker en divers. Diverse soorten brood en koffiekoeken, fruit, hesp, kaas, ... teveel om op te noemen. Wat echter ontbrak is VERS FRUITSAP. Ook om buiten te kunnen ontbijten moet je vlug zijn, want er staan maar 4 tafeltjes. Hotel ligt zeer rustig en toch niet ver van het centrum. Er is een shuttle van het hotel die je brengt tot in het centrum doch er zijn tevens tal van bushaltjes in de buurt van het hotel. De bussen rijden hier frequent en stipt. Voor herhaling vatbaar.

  • Verbleef: juni 2012, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Christophe V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Paulo R, Guest Ambassador van Pestana Palace Lisboa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2013
Google-vertaling

Dear Christophe V,

Thank you so much for posting your opinion on TripAdvisor. It is very important for us to have the feedback of our Guests and yours is fantastic, is detailed and can serve as a reference for future Guests.
Let me inform you that in the moment we have free internet.
We are delighted with your words and with the fact that we could cause this good impression to you.

We are waiting for you in the next visit to Lisbon.

Sincerely,

Paulo
Guest Ambassador

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken