PortoBay Marques(Lissabon)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 105 per nacht.

Corinthia Hotel Lisbon(Lissabon)
Gratis annuleren tot 04/08
  • Zwembad
Hotel Ibis Lisboa Jose Malhoa(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 05/08
  • Restaurant
Ibis Lisboa Saldanha(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
SANA Reno Hotel(Lissabon)
Priceline
  • Gratis ontbijt
26 mei 2018 beoordeeld

Ligt tussen het centrum en de luchthaven. Gratis upgrade gekregen naar een superieur kamer op de 17de verdieping. Vriendelijk onthaal, uitgebreid ontbijt! Niets op aan te merken. Metro Olaias ligt letterlijk om de hoek. Om de andere hoek ligt winkelcentrum met eetgelegenheid en een kleine supermarkt/bakkerij

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
anamestre, Gestor de Relações com o Cliente van Olaias Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Dear Mr. Dorien,
Firstly thank you for your excellent review and for choosing Olaias Park Hotel during your visit to Lisbon.
Our team is pleased to know that you had a great time with us, and that our location was useful for you.

25 mei 2018 beoordeeld

Hotel was goed gelegen, dicht bij metrostation. Ontbijt was voldoende. Veel lawaai op de gangen en airco was ook lawaaierig. Kamer was iedere dag netjes. Bar van het hotel was leuk en zeker niet te duur.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Dear Mr. Eddy,
First of all thank you for choosing Olaias Park Hotel and for sharing your experience with us.
We are delighted for you enjoyed our location ans cleanliness. However we are sorry for the inconvenience caused by the noise.

25 mei 2018 beoordeeld

Direct bij de uitgang Olaias van de ondergrondse gelegen. Ongeveer 15 minuten van het vliegveld en 15 minuten van het centrum. Dus prachtig gelegen. Schoon en netjes. Prima ontbijtbuffet waar je van alles kan vinden. Vriendelijk personeel en ook nog een fitness ruimte. Prima dus

Verbleef: mei 2018

Dear Mr. Hfakkel,
Firstly we would like to thank you for choosing Olaias Park Hotel and for your excellent review.
We are very happy and grateful for you enjoyed your time with us. Its was a pleasure to read your kind words about our hotel facilities and service.

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijn hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamers, goed bed, goede donkere gordijnen, goede airco. De kamer was zeer schoon! Ontbijt en diner in het hotel gehad. Steeds weer heel vriendelijk personeel. Het hotel is makkelijk te bereiken met de metro, vanaf het vliegveld slechts een paar haltes en dan stap je voor het hotel uit. Met diezelfde metro zit je met 10 minuten in het centrum. Ik zou hier weer boeken als ik naar Lissabon ga.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
anamestre, Gestor de Relações com o Cliente van Olaias Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2018

Dear Mrs. Barbara,
First of all thank you for choosing Olaias Park Hotel and for your excellent review.
We are delighted to read your kind words about hotel facilities and kindness of the team.
You will always be welcome.
We look forward for your next stay with us.

5 januari 2018 beoordeeld

Twee nachten waren wij op onze fly-drive vakantie in dit mooie hotel in Lissabon. Niet echt in het centrum, maar met een dagkaart van € 6,50 kun je een hele dag van al het - uitstekend werkende - openbaar vervoer in de stad gebruik maken, en de entree van de metro ligt recht tegenover de ingang van het hotel! Bij aankomst werden wij op een heel gastvriendelijke wijze geholpen door een van de portiers, die ons de weg wees in en naar de heel grote parkeergarage onder het gebouw. Overigens deden al de personeelsleden die wij gezien hebben hun uiterste best om het ons naar de zin te maken. Onze kamer op de 15e verdieping was mooi en vooral heel schoon. Alles zag er goed uit, en de bedden waren van een uitstekende kwaliteit. En toen we wakker werden stond er een prachtig ontbijtbuffet voor ons klaar in een mooie en warme ruimte, met grote panoramische ramen naar de stad. Geen minpuntjes? Inderdaad - geen minpuntjes.

Kamertip: De stadskant geeft een mooi uitzicht
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
anamestre, Gestor de Relações com o Cliente van Olaias Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2018

Dear Mr. Koppenaal,
Thank you for choosing Olaias Park Hotel and for your excellent review.
Your kind words about the hotel facilities, service and location are very important for the whole team, and make us really happy to meet your expectations.
We look forward for your next visit to Lisbon.