• Bar/lounge
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 107 per nacht.

Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 164 per nacht.

Agoda.com
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

Corinthia Hotel Lisbon(Lissabon)
  • Zwembad
Hotel Ibis Lisboa Jose Malhoa(Lissabon)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
SANA Reno Hotel(Lissabon)
  • Inclusief ontbijt
  • Restaurant
PortoBay Marques(Lissabon)
Travelocity
27 mei 2016 beoordeeld

Het hotel heeft een goede ligging, goed bereikbaar met metro en hop-on hop-off bus.
Het concept is films en filmsterren, dit vind je overal terug.
Onze kamer was enorm groot en wij waren een van de weinigen die een balkon hadden.
Wij hebben ook gebruikgemaakt van de roomservice, dit ging vlot. Het ontbijt was ook voldoende.
Het personeel aan de receptie beantwoordde wel al je vragen, maar ze waren niet supervriendelijk. Ze konden wel redelijk Engels.

Het grootste minpunt is dat wij bestolen werden. Wij kwamen 's avonds terug en ik zag dat er Oilily toiletzakje weg was. Er stak niks in maar toch, hebben eerst zelf overal gezocht. Aan de receptie zeiden ze dat ze er naar zullen vragen/zoeken, misschien dat het nog op het bed lag en in de was in beland (sowieso niet!). Maar ze hebben niks gevonden, natuurlijk niet wij hebben heel de kamer afgezocht (daardoor zag je dat ze maar oppervlakkig poetsen)! Ik mocht wel mijn e-mailadres achterlaten. Maar aan hoe ze reageerden toen ik reclameerde (ik heb nooit gezegd dat ik bestolen werd) merkte je al dat ze geen moeite gingen doen. Toen wij thuis waren heeft mijn vriendin gemerkt dat haar T-shirt weg is. Ik ga een e-mail naar het hotel sturen dat dit niet kan. Dus als jullie hier willen verblijven, kijk na of alles er nog is. Ze hadden veel waardevollere dingen kunnen stelen, maar dat was dan nog meer opgevallen.

Kamertip: Enkel sommige kamers 3e verdiep aan ingangzijde hebben een balkon
  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
30 december 2015 beoordeeld

Erg aan te raden, goede service, hele nette en grote kamers. Hele vriendelijk personeel en een goede ligging. We hebben erg genoten van ons verblijf en waren met z'n drieën op 1 kamer. Kamer was ruim en een ruimte met aparte bed was gescheiden met eigen tv en tafel en stoelen.

Verbleef: december 2015, reisde met familie
28 december 2015 beoordeeld

Volgende trip naar Lissabon weer verblijf in Hotel Florida. Toeristische highlights goed te belopen en in de nabijheid veel restaurants en winkels. Personeel vriendelijk en servicegericht. Afstand vanaf airport ongeveer twintig minuten.

Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
23 november 2015 beoordeeld

De aankledig van dit hotel ademt films en filmsterren. De ligging is perfect, wandelend over de Avenida Liberdade of pak de metro om de hoek. En de bediening is super vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader! Met het uitgebreide buffet start je dag altijd goed.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
David C, General Manager van Hotel Florida, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2015

Dear Guest,

Thank you so much for your kind review. We hope to have the pleasure of welcome you in the near future.
Warm regards,

10 november 2015 beoordeeld

Goed hotel. Prima plek mooi uitzicht vanuit de eetzaal. Aardige mensen. Lekker centraal. Kamer leuk retro. Geen kabaal dus prima slapen. Alleen geen cocktail drinken in de bar dat is duur en de barman heeft niet echt een idee wat hij doet.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met familie